Ekonomija
NOVA FAZA U DIGITALNOJ TRANSFORMACIJI OSJEČKE TVRTKE

Saponia najavila suradnju s Infobipom
Objavljeno 24. prosinca, 2021.
Kvalitetna komunikacijska infrastruktura jedan je od najvažnijih preduvjeta unaprjeđenja odnosa prema potrošačima. Svjesni su toga i u osječkoj Saponiji, pa za kraj poslovne godine najavljuju još jednu suradnju. Pismo namjere koje je Saponia, tvrtka s tradicijom od gotovo 130 godina, uputila tvrtki Infobip, vodećoj IT tvrtki u regiji i prvom hrvatskom "jednorogu", nova je faza u digitalnoj transformaciji ove osječke kompanije. Saponia je prepoznala važnost komunikacijske cloud platforme, a uz Infobip kao idealnog partnera i pružatelja takve globalne cloud platforme, izgradit će višekanalni komunikacijski pristup potrošačima korištenjem programibilne komunikacijske platforme na najpopularnijim kanalima, kao što su Viber, WhatsApp, e-mail, SMS te društvene mreže. Prevladavanje složenosti i brzina u protočnosti ključnih informacija pridonijet će daljnjem približavanju brendova Faks helizim, Ornel, Kalodont, Arf i dr., novim generacijama potrošača kroz širok spektar kanala za razmjenu poruka.
"Prilagodba potrošačima temelj je poslovne filozofije Saponije. Uz kvalitetan proizvod, namjera nam je pružiti kupcima i sve relevantne informacije, odmah odgovoriti na sva pitanja i dati rješenja. Uvjereni smo da nam Infobip, kao globalni lider u omnichannel komunikaciji, može omogućiti da svojim potrošačima pružimo jedinstvene trenutke povezivanja s poznatim brandovima", izjavila je Dajana Mrčela, predsjednica Uprave Saponije. D.Kuštro
Možda ste propustili...

KRIZA U POSLOVANJU DODATNO SE PRODUBILA, U SVIM SEGMENTIMA

Njemački proizvođač baterija u problemima

PROGNOZE TRANSFORMACIJA KRIZE SE NIŽU JEDNA ZA DRUGOM I NE NAZIRE IM SE KRAJ

Zašto će se neke tvrtke u idućih šest godina ili spasiti ili uništiti?

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

PROGNOZE TRANSFORMACIJA KRIZE SE NIŽU JEDNA ZA DRUGOM I NE NAZIRE IM SE KRAJ

Zašto će se neke tvrtke u idućih šest godina ili spasiti ili uništiti?

2

HRVOJE STOJIĆ, EKONOMSKI ANALITIČAR HUP-A

Turisti u Hrvatskoj troše oko 150 eura dnevno, u Italiji i Španjolskoj prosječno 250, a u Francuskoj 550

3

NA KOCKI IM JE KONKURENTNOST I RAST

Europske banke zahtijevaju status strateškog sektora