Ekonomija
DOK SVEUKUPNI BUDŽETI BILJEŽE PAD

Digitalno oglašavanje na društvenim mrežama raste unatoč aktualnoj pandemiji
Objavljeno 9. prosinca, 2021.
Tijekom pandemije koronavirusa uporaba pametnih telefona porasla je za 70 %, laptopa 40 %, dok se televizijski ekrani gledaju 30 %, a tableti 20 % više. Dok sveukupni budžeti oglašivača bilježe pad, digitalno i oglašavanje na društvenim mrežama raste, unatoč još aktualnoj pandemiji. Rast oglašivačkog tržišta u digitalnom segmentu potkrepljuje i brojka od gotovo 70 milijardi dolara uloženih u oglase na digitalnim platformama na tržištima Europske unije. O tim i mnogim drugim praktičnim podatcima govorili su lideri Nielsena na Digital Summitu koji je okupio vodeće medijske i marketinške lidere, a njihovi predstavnici predstavili su najnovije globalne, ali i domaće trendove u oglašivačkoj industriji.

"Marketinška industrija u Hrvatskoj žudi za standardizacijom digitalnog medijskog prostora, čemu mogu svjedočiti i neke inicijative u Hrvatskoj. Nielsenovi digitalni alati predstavljaju put upravo prema tome - omogućuju pregled svih objavljenih oglasa, pomažu za efikasno planiranje, i analizu uloženih sredstava te mjere dosege digitalnih kampanja u metrici koja je usporediva s mjerenjem dosega televizijskih kampanja i mnogo toga drugoga. Iako to jednom potrošaču, u ovome slučaju korisniku digitalnih platformi, nije ključno, oglašivačima je podatak tko, gdje i koliko puta je uočio oglas na svim platformama, itekako bitan", rekla je izvršna direktorica Nielsena u Hrvatskoj Alida Žorž Miketek.

Jedan od ključnih govornika bila je Kateryna Edelshtein, SVP, Cluster Leader East Europe, koja je zadužena za 11 tržišta Europe.

Među mnogim drugim brojkama i trendovima, medijski i marketinški lideri imali su ekskluzivan uvid u sveukupne statistike unosne influencing industrije u Hrvatskoj. Zanimljiv je i podatak da u Hrvatskoj brojimo više od 45 tisuća influencera na poznatim društvenim mrežama, a najveći dio njih nalazi se na brzorastućem Tik Toku – njih gotovo 30 tisuća.Z.Rupčić
Marketinška industrija u Hrvatskoj žudi za standardizacijom digitalnog medijskog prostora

Možda ste propustili...

SURADNJA LIDLA I “ČISTOG PODZEMLJA”

Educirali učenike osnovnih škola o važnosti prirode

PADA POTRAŽNJA ZA KEMIJSKIM PROIZVODIMA

Njemačka kemijska industrija je na dnu

VEĆINA WEB-STRANICA NAJVEĆIH HRVATSKIH KOMPANIJA ENERGETSKI JE NEODRŽIVA

Internet je četvrti najveći zagađivač okoliša u svijetu

Najčitanije iz rubrike