Autoglas
OTVORENE SU NARUDŽBE

Hoće li i s Joggerom Dacia opet propisno "oribati" konkurenciju?
Objavljeno 7. prosinca, 2021.
Auto sa sedam sjedala spaja tri klase u jednom: karavan, monovolumen i crossover

Mnogima od nas koji su imali tu sreću bar neko vrijeme služiti vojsku, džoger se urezao u sjećanje, kao i noći provedene "po nagradi" ribajući podove. Dacijin Jogger namijenjen je sličnoj raboti: njime žele napraviti čistku u kompaktnom segmentu, pogotovo omjerom uloženo-dobiveno. Novi rumunjski automobil jedna je od rijetkih premijera ovogodišnjeg IAA u Minhenu koju pogoni klasični ICE agregat. To je neobični automobil sa sedam sjedala koji spaja tri klase u jednom: karavan, monovolumen i crossover. Neizravni nasljednik prve generacije Logana MCV i Lodgyja o pitanju vanjskog dizajna nije baš roba koja osvaja na prvi pogled, ali je svakako zanimljiva. Dizajnom je već prepoznatljiva Dacia najnovije generacije; prednji dio je do B stupa gotovo identičan modelu Sandero, a iza njega se napuhuje u svim pravcima. Bit će dostupan u tri razine opreme: Essential, Comfort i Extreme. Verzija Extreme bit će na vrhu ponude, što ne znači da će standardni Joggeri biti bez svih atraktivnih vanjskih dodataka. Iako je popis opreme baznog paketa Essential pristojan, za klima-uređaj se opet treba doplatiti. Comfort je zlatna sredina, pa ova linija opreme uključuje ručni klima-uređaj, tempomat, senzore za parkiranje straga i infotainment sustav s 8-inčnim zaslonom.



Uz to, Jogger Comfort ima modularne krovne nosače nosivosti 80 kg i zaštitu podvozja sprijeda i straga. Extreme donosi automatsku kontrolu klime, kameru za vožnju unatrag, ulazak i paljenje automobila bez ključa, preklopne stoliće na naslonima prednjih sjedala, naljepnice Extreme, posebne presvlake sjedala i crne 16-inčne aluminijske naplatke. Pogonske jedinice u početku čine dva motora, počevši s 1-litrenim trocilindričnim TCe agregatom sa 110 KS/200 Nm i ručnim 6-stupanjskim mjenjačem. Tu je i ECO-G od 100 KS koji radi i na UNP, a ukupni doseg je ravno tisuću kilometara. Osim toga, prodajna cijena je manja 4500 kuna nego od benzinske verzije. Umjesto dizela 2023. dolazi 1,6-litreni hibrid E-Tech, kakav pogoni i Clio. Cijene Joggera se kreću od 112.900 kn za verziju ECO-G, a benzinski model starta na 117.400 kuna. Automobil u salone stiže u ožujku 2022.

Mato Pavličević
// ODVAŽNOST //
MODULARNOST JE VRLINA JOGGERA
Ključna riječ kod ovog automobila je modularnost, pa može imati dva, tri, četiri, pet šest i sedam sjedala. Izvedba s pet sjedala ima kapacitet prtljažnika od 708 dm3, odnosno 1819 dm3 (VDA) s preklopljenim drugim redom sjedala. Sa sedam sjedala volumen od 160 dm3 dovoljan je za nekoliko sportskih torbi, a kad se preklopi treći red sjedala, povećava se na 506 litara.

Možda ste propustili...

OPREZ JUTARNJE SU TEMPERATURE ISPOD NULE

Vožnja auta zimi traži od vozača opreznost

NAJMNOGOLJUDNIJE TRŽIŠTE SVIJETA SE BUDI

Prodaja automobila u Kini porasla prvi put od 2017.