Ekonomija
STRELOVIT USPJEH

Kravica Kraljica najrastući brend
Objavljeno 6. prosinca, 2021.
Prije manje od godinu dana Belje je preuzelo osječku mljekaru i postavilo ambiciozne planove stvaranja novog brenda i razvoja mliječnog asortimana. U sto dana dogovoren je nastavak suradnje s 249 kooperanata, osmišljen je brend Kravica Kraljica i prvi proizvodi od 100 % domaćeg mlijeka krenuli su na tržište u borbu za svoje potrošače. Prvi rezultati pokazuju da je Kravica Kraljica ostvarila strelovit uspjeh među potrošačima i postala najbrže rastući brend u Hrvatskoj u 2021. godini. Prema istraživanju kupaca koje je proveo GfK Hrvatska, šest mjeseci nakon lansiranja brenda, Kravica Kraljica postigla je nezapamćen tržišni uspjeh i dostigla penetraciju od 22 %. "Pri tome je uspjeh brenda Kravica Kraljica tim veći kada znamo da je riječ o potpuno novom brendu, lansiranom početkom ove godine, a koji je u samo šest mjeseci uspio pronaći svoje mjesto u svakom petom hrvatskom kućanstvu", navode iz GfK Hrvatska.



"Kako smo isticali na početku naše investicije u osječku mljekaru Belje je godinama najveći proizvođač mlijeka u Hrvatskoj, i logično je da želimo vlastito mlijeko plasirati na tržište kroz domaće mliječne proizvode. Kad se osvrnemo na godinu iza nas mogu s ponosom reći da smo u tome apsolutno uspjeli. Potrošači su prepoznali i nagradili svakodnevni rad na farmama naših zaposlenika i kooperanata i visoku kvalitetu proizvoda koje stvaraju zaposlenici u osječkoj mljekari. Godišnje proizvedemo 58 milijuna litara domaćeg mlijeka koje nam je baza proizvodnje asortimana Kravice Kraljice i ABC svježeg krem sira. Drago nam je da potrošači biraju upravo naš brend, jer mi jamčimo sljedivost cjelokupne proizvodnje, od farme do finalnog proizvoda na polici", istaknuo je Andrej Dean, predsjednik Uprave Belja plus. "Uložili smo maksimalne napore kako bismo u iznimno kratkom roku plasirali na tržište proizvode Kravice Kraljice i osmislili marketinšku kampanju koja će biti zanimljiva svim kategorijama kupaca", rekao je Hrvoje Radoš, direktor prodaje i marketinga Belja plus. Z.R.
Možda ste propustili...

U CILJU SMANJENJA PLASTIČNOG OTPADA

Nastavlja se Konzumova kampanja “Jedna manje”

GOSPODARSKA NIŠA S VELIKIM POTENCIJALOM

Tržište privatnog zdravstva do 2028. bit će 1 mlrd. eura

NAGLI PAD PROIZVODNJE U HRVATSKOJ

Naznake stabilizacije industrije u eurozoni

Najčitanije iz rubrike