Osijek
MILENIJSKO NATJECANJE

Mladi kreativci crpe ideje iz kulture i baštine
Objavljeno 3. prosinca, 2021.
Unatoč kratkom roku na natjecanje su se prijavila čak 133 tima s više od 500 natjecatelja

Ekonomski fakultet u Osijeku i ove je godine organizirao Milenijsko natjecanje iz kreativne industrije. Riječ je o međunarodnom natjecanju koje sadrži tri kategorije: Kreativni sat za osnovnoškolce, Kreativni kalendar za srednjoškolsku populaciju i Kreativni planet usmjeren studentskoj populaciji. Cilj je natjecanja dvojak: održati kulturu kao ishodište stvaranja novih proizvoda, a time i popularizirati kreativnu industriju.



Teme trećeg Milenijskog natjecanja, održanog u četvrtak na Ekonomskom fakultetu, bile su: Glagoljica, Mitologija i Put svile. Voditeljica natjecanja, Josipa Mijoč, istaknula je kako se unatoč kratkom roku ove godine na natjecanje prijavio neočekivano velik broj natjecateljskih timova.

- Prijavila su se 133 tima, što je više od 500 natjecatelja, a važno je istaknuti i kako je Organizacijski odbor okupio ugledna imena stručnjaka i znanstvenika iz država bližega okruženja, koji će ocjenjivati radove - istaknula je Mijoč.

Članovi Prosudbenog povjerenstva svako rješenje ocjenjuju prema šest elemenata: kreativnost, razumljivost, osvojenost, primjenjivost, primjena digitalne tehnologije i popularizacija znanosti.

- Nastojimo da natjecatelji ideje crpe iz naše kulture i baštine tako da predstave svoje idejno rješenje o tome kako osvajati glagoljicom u novom mileniju, kako se povezivati putem svile i kako stvarati novu mitologiju. Oni to čine tako što predstavljaju svoja idejna rješenja kroz prezentacije, film, kratku priču, igrokaz, strip, radijske emisije, modni dizajn itd. - pojašnjava Mijoč.

Prosudbeno povjerenstvo s radom završava 3. prosinca u 16 sati, a nagrada Vodik pobjednicima će biti uručena u travnju iduće godine u okviru Kreativne riznice - popularizacijskog simpozija kreativne industrije.



Ivan Alilović
IZRADILE DIGITALNU SLIKOVNICU
Među timovima koji su se prijavili na 3. Milenijsko natjecanje iz kreativne industrije bio je i tim studentica engleskog jezika i pedagogije s Filozofskog fakulteta, koje su izradile zanimljivu slikovnicu. “Potaknute željom za pedagoškim djelovanjem odlučile smo stvoriti dječju slikovnicu u tiskanoj i digitalnoj verziji koja spaja tonove i informacijsko-komunikacijske čimbenike s tradicionalnim. Spojit ćemo QR kodove i glasovne tekstove sa slavenskom mitologijom za koju smatramo da je nepravedno u drugom planu, za razliku od nordijske, grčke i rimske”, otkrila nam je voditeljica tima Ena Šveger.

Možda ste propustili...

“ON THE BRIDGE OF MUSIC”

Glazbeni most između zemalja

RJEŠAVANJE PROBLEMA SA PSIMA LUTALICAMA

Bilje gradi sklonište za životinje

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

U NEKADAŠNJEM OLT-U ZNANOST, KULTURA, SPORT...

Revitalizirani će prostor biti idealan susjed kampusu

2

RADNA SKUPINA ZA SUSTAV UPRAVLJANJA KVALITETOM HZŽ-A

Na čelu Osječanka Ana Marija Putrić

3

REAKCIJA NA ČLANAK O RAMPI NA BRIJESTU

HŽ: Sigurnost nije bila ugrožena