Osijek
MILENIJSKO NATJECANJE

Mladi kreativci crpe ideje iz kulture i baštine
Objavljeno 3. prosinca, 2021.
Unatoč kratkom roku na natjecanje su se prijavila čak 133 tima s više od 500 natjecatelja

Ekonomski fakultet u Osijeku i ove je godine organizirao Milenijsko natjecanje iz kreativne industrije. Riječ je o međunarodnom natjecanju koje sadrži tri kategorije: Kreativni sat za osnovnoškolce, Kreativni kalendar za srednjoškolsku populaciju i Kreativni planet usmjeren studentskoj populaciji. Cilj je natjecanja dvojak: održati kulturu kao ishodište stvaranja novih proizvoda, a time i popularizirati kreativnu industriju.



Teme trećeg Milenijskog natjecanja, održanog u četvrtak na Ekonomskom fakultetu, bile su: Glagoljica, Mitologija i Put svile. Voditeljica natjecanja, Josipa Mijoč, istaknula je kako se unatoč kratkom roku ove godine na natjecanje prijavio neočekivano velik broj natjecateljskih timova.

- Prijavila su se 133 tima, što je više od 500 natjecatelja, a važno je istaknuti i kako je Organizacijski odbor okupio ugledna imena stručnjaka i znanstvenika iz država bližega okruženja, koji će ocjenjivati radove - istaknula je Mijoč.

Članovi Prosudbenog povjerenstva svako rješenje ocjenjuju prema šest elemenata: kreativnost, razumljivost, osvojenost, primjenjivost, primjena digitalne tehnologije i popularizacija znanosti.

- Nastojimo da natjecatelji ideje crpe iz naše kulture i baštine tako da predstave svoje idejno rješenje o tome kako osvajati glagoljicom u novom mileniju, kako se povezivati putem svile i kako stvarati novu mitologiju. Oni to čine tako što predstavljaju svoja idejna rješenja kroz prezentacije, film, kratku priču, igrokaz, strip, radijske emisije, modni dizajn itd. - pojašnjava Mijoč.

Prosudbeno povjerenstvo s radom završava 3. prosinca u 16 sati, a nagrada Vodik pobjednicima će biti uručena u travnju iduće godine u okviru Kreativne riznice - popularizacijskog simpozija kreativne industrije.



Ivan Alilović
IZRADILE DIGITALNU SLIKOVNICU
Među timovima koji su se prijavili na 3. Milenijsko natjecanje iz kreativne industrije bio je i tim studentica engleskog jezika i pedagogije s Filozofskog fakulteta, koje su izradile zanimljivu slikovnicu. “Potaknute željom za pedagoškim djelovanjem odlučile smo stvoriti dječju slikovnicu u tiskanoj i digitalnoj verziji koja spaja tonove i informacijsko-komunikacijske čimbenike s tradicionalnim. Spojit ćemo QR kodove i glasovne tekstove sa slavenskom mitologijom za koju smatramo da je nepravedno u drugom planu, za razliku od nordijske, grčke i rimske”, otkrila nam je voditeljica tima Ena Šveger.

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana