Ekonomija
NOVA LINIJA SLATKIH PROIZVODA

Nakon uspjeha Saponije i Kandit ušao u suradnju s brendom Maje Šuput
Objavljeno 12. studenog, 2021.

Nakon što su u objavi poslovanja za treći kvartal objavili dobre rezultate, osječki Kandit nudi novu, zanimljivu priču za predblagdansko ozračje. U suradnji s brendom Majushka Maje Šuput, kreirana je posebna linija slatkih proizvoda. Kandit Majushka povezuje najfiniju recepturu čokolade i bombonijere, poznate pjenaste Choco banane i kupolice Jelly kicks - proizvode koje potrošači već poznaju, ali sada s jedinstvenom kombinacijom voćnih okusa i u posebno dizajniranom pakiranju.


Kraj godine je za čokoladnu industriju razdoblje najveće potražnje za tim slatkim proizvodima te je i linija Majushka iz Kandita došla u trenutku kada se želi darivati nešto posebno i novo.
"Pri kreiranju linije proizvoda Majushka vodili smo se idejom da svaki proizvod oblikujemo tako da budi pozitivne emocije, da je posebna za onoga koji dariva i onoga koji prima. Ako sami želimo posebnost trenutka, onda ćemo ga ugraditi i u bogatstvo okusa naših proizvoda", tim riječima liniju Majushka opisuje Tihana Kostenko, direktorica marketinga Kandita.



Projekti Kandita u prvih devet mjeseci ove godine fokusirani su na financijski najveću kategoriju - čokolade te na grupe proizvoda koje imaju trend rasta i važan udjel na tržištu. Zahvaljujući novom poslovnom modelu, distribuciju Kanditovih proizvoda na hrvatskom tržištu preuzela je Saponia, ostvaren je rast prihoda od prodaje za 6,7 posto.



Nakon uspjeha koji je Saponia ostvarila u suradnji s Majom Šuput na projektu Faks i Ornel by Shu shu, u Kanditu vjeruju da će i ova slatka priča biti jednako zanimljiva. D.Kuštro

Najčitanije iz rubrike