Autoglas
NISSAN: PREDSTAVLJANJE TREĆE GENERACIJE

Qashqai je relevantna točka za brojne kupce
Objavljeno 7. rujna, 2021.
Krasi ga elegantan dizajn, bolja platforma i učinkovit motor u kombinaciji s kvalitetom i voznim osobinama više klase

Nissan je predstavio treću generaciju Qashqaija. Otkako je 2007. stvorio taj segment, Nissan je prodao više od tri milijuna Qashqaija. Novi model krasi elegantan dizajn, poboljšana platforma i učinkoviti motor u kombinaciji s naprednom kvalitetom i voznim osobinama više klase.



Treća generacija Qashqaija je mišićavija, oštrija i modernija. Izvana dominiraju istaknutije linije ramena, produljen međuosovinski razmak, a tu su i 20-inčni aluminijski naplatci, prvi put dostupni u Qashqaiju. Povezana, udobna i dominantna kabina novog Qashqaija postavlja nove standarde u klasi u pogledu premium osjećaja, prepoznatljivog dizajna i praktičnosti.

Tehnologija


Električna vrata prtljažnika olakšat će pristup prtljažniku kad su vam ruke pune. Ukupan obujam prtljažnika povećan je za 74 litre u odnosu prema prethodnoj generaciji. Za to je zaslužna podnica prtljažnika koja je zahvaljujući kompaktnijoj konstrukciji stražnjeg ovjesa spuštena za 20 mm. Novi Qashqai opremljen je naprednim multimedijskim sustavom. Veći, 9-inčni zaslon sustava NissanConnect veće rezolucije digitalni je ulaz u navigaciju, multimediju i postavke vozila. Novi potpuno digitalni 12,3-inčni zaslon visoke razlučivosti može se konfigurirati na različite načine za prikaz uputa navigacijskog sustava, multimedijskih sadržaja, stanja u prometu ili informacija o vozilu. Inovativni novi 10,8-inčni head-up zaslon ima najveću površinu prikaza u klasi. Najvažnije informacije projiciraju se na vjetrobransko staklo izravno u vidnom volju vozača.


U skladu s Nissanovim ciljem da do 2024. godine 50 % vozila prodanih vozila u Europi bude elektrificirano, uz 1.3 DiG-T benzinski motor s blagim hibridom, novi Nissan Qashqai bit će premijerno dostupan i s motorom e-POWER, Nissanovim inovativnim, nagrađivanim motorom koji preuzima tehnologije iz Leafa. Qashqai je dostupan u izvedbama s pogonom na prednje ili sve kotače, sa 6-stupanjskim ručnim ili novim Xtronic mjenjačem te električnim pogonom u izvedbi e-POWER.

Motorizacija


12 V blagi hibrid dostupan u novom Qashqaiju predstavlja pristupačniju ulaznicu u svijet hibrida. Pozitivan učinak upravljanja energijom blagog hibrida na CO2 konkurentan je, a 1,3-litreni motor razvija više snage i okretnog momenta od najbližih konkurenata, što benzinski motor čini primamljivom ponudom. Blagi hibridni sustav dodaje samo 22 kg na ukupnu masu vozila. Prilikom usporavanja, sustav za regeneraciju prikuplja oslobođenu energiju i pohranjuje je u litij-ionskoj bateriji.

Prilikom zaustavljanja, pri brzinama nižim od 18 km/h i s pritisnutom kočnicom, motor će se isključiti, a pohranjena energija koristi se za pokretanje električne opreme. To omogućuje dulji prekid rada motora i smanjuje potrošnju goriva. Blagi hibridni sustav spojen je s uglađenim i provjerenim 1.3 DiG-T benzinskim motorom koji pokreće Qashqai od 2018. Motor je dodatno dorađen za novi Qashqai s 50 novih komponenata i sada ispunjuje normu Euro6D Full.

1,3-litreni benzinski motor bit će dostupan u dvije razine snage – 140 KS (103 kW) i 158 KS (116 kW) – sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili Xtronic mjenjačem (samo sa 158 KS).


Milan Bugarić
Sustav e-POWER
Novi Qashqai bit će prvo vozilo na europskom tržištu koje će pokretati Nissanov inovativni sustav e-POWER, koji će svakodnevnu vožnju učiniti uzbudljivijom. Sustav čine snažna baterija povezana sa 116 kW snažnim benzinskim motorom najvećeg kompresijskog omjera u klasi, generator energije, inverter i 140 kW snažan električni motor dimenzija i snage kao u ostalim Nissanovim električnim vozilima. To je jedinstveno rješenje koje spaja ugodna, uglađena i linearna ubrzanja karakteristična za električna vozila. n



3

milijuna Qashqaija prodano je od 2007. godine

1,3

litreni motor razvija više snage od konkurenata

12 V blagi hibrid dostupan u novom Qashqaiju predstavlja pristupačniju ulaznicu u svijet hibrida