Ekonomija
POKRENUT JEDINSTVENI EDUKATIVNI PROGRAM

Istaknuti hrvatski poduzetnici nude pomoć malim tvrtkama
Objavljeno 27. srpnja, 2021.
Preko online platforme Uplift.hr cilj je usavršavanje u turističkoj djelatnosti

Prema podatcima Svjetske trgovinske organizacije, mala i srednja poduzeća predstavljaju 90 posto svih poduzeća u razvijenim zemljama te 60 posto zaposlenosti i 55 posto bruto dodane vrijednosti. Malo i srednje poduzetništvo u Hrvatskoj, kaže Maruška Vizek iz Ekonomskog instituta, ima još veći potencijal za poticanje ekonomskog rasta u odnosu na razvijene zemlje zbog čega je potrebno poticanje kako kontinuiranim javnim politikama tako i drugim tipovima aktivnosti.



Stoga je, između ostalog, od ponedjeljka svim mikro, malim i srednjim poduzetnicima dostupna online platforma Uplift.hr - jedinstveni projekt koji na jednom mjestu okuplja vijesti, informacije i edukativan sadržaj namijenjen malim poduzetnicima kako bi olakšao rast i razvoj njihova poslovanja. "Mikro, malo i srednje poduzetništvo prepoznato je kao jedan od ključnih, živih segmenata domaćeg gospodarstva, a poticanje njihova usavršavanja vitalno je za razvoj kvalitetnije i konkurentnije ekonomije", istaknula je Gea Kariž, voditeljica marketinga u Mastercardu.

Uplift.hr će se redovito ažurirati istraživanjima, analizama i studijama. Među njima biti će i studije koje se razvijaju u suradnji s Ekonomskim institutom Zagreb. Za Uplift.hr sadržaj stvaraju uspješni poduzetnici - Igor Kundić, član Uprave Algebre, Nenad Nizić, predsjednik Grupacije jedinstvenih luksuznih hotela pri HGK-u, Ivana Medo Bogdanović, ravnateljica Dubrovačkih ljetnih igara, Gorana Barišić Bačelić, ravnateljica Tvrđave kulture Šibenik, niz vlasnika restorana iz grupacije JRE, uključujući Vjeku Bašića iz Konobe Boba i Borisa Šuljića iz Boškinca....

U sklopu platforme Uplift osmišljen je i poseban edukativni program, Uplift akademija, usmjerena primarno na mikro, male i srednje poduzetnike iz turističkog sektora. Jedina edukacija te vrste u Hrvatskoj svoj program temelji na modernom pristupu, uzimajući u obzir aktualne tržišne trendove, ali i specifičnosti turističkog sektora. program u trajanju od 20 tjedana i 200 sati provodi Algebra, a edukacija počinje u listopadu.


Zdenka Rupčić
Do 2025. u digitalnu ekonomiju uvesti 50 milijuna malih tvrtki
Cilj ove edukacije je, kako navode iz Mastercarda, da svaki polaznik stekne znanja potrebna u modernom poslovanju. Raznim seminarima – od leadershipa i inovacija do digitalne transformacije – pokrit ćemo široko područje što će doprinijeti napretku njihovih poslovnih procesa te razvoja proizvoda i usluga, rekao je Igor Kundić, član Uprave Algebre. "Samo konstantnim ulaganjem u obrazovanje poslovanje postaje snažnije i spremnije na promjene. Nositelj projekta Uplift.hr kompanija Mastercard na globalnoj se razini obvezala do 2025. u digitalnu ekonomiju uvesti milijardu ljudi i 50 milijuna malih i mikropoduzeća, a kao dio tog projekta usmjerit će se i na pronalaženje idealnih poslovnih modela koji će pridonijeti rastu poslovanja 25 milijuna poduzetnica. Ova je platforma korak u tom smjeru pomicanja prema stvarnom utjecaju i aktivnom iskazivanju odgovornosti prema društvu.

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

PROGNOZE TRANSFORMACIJA KRIZE SE NIŽU JEDNA ZA DRUGOM I NE NAZIRE IM SE KRAJ

Zašto će se neke tvrtke u idućih šest godina ili spasiti ili uništiti?

2

HRVOJE STOJIĆ, EKONOMSKI ANALITIČAR HUP-A

Turisti u Hrvatskoj troše oko 150 eura dnevno, u Italiji i Španjolskoj prosječno 250, a u Francuskoj 550

3

NA KOCKI IM JE KONKURENTNOST I RAST

Europske banke zahtijevaju status strateškog sektora