Mozaik
PREDSTAVIO NOVU KOLEKCIJU “SUMMER OF ‘21”

Ivan Alduk: Ovo je prijelomno ljeto kojega ćemo se sjećati
Objavljeno 16. travnja, 2021.
Suncem okupani vizuali kampanje evociraju retroglam osjećaje i uživanje u ljetu

Hrvatski dizajner Ivan Alduk, unatoč negativnom ozračju "pozitivne" svakodnevice, predstavlja novu modnu kampanju i kolekciju "Summer of ‘21".

- Moramo stvarati i hiniti normalnost jer tako lagano, ali ustrajno, koračamo prema nečemu ljepšemu - dodaje dizajner koji neumorno stvara u pandemijskim uvjetima te na taj način inspirira modnu scenu.

- Predstavljanje novih modnih kolekcija i pripadajućih kampanja u regularnom sezonskom ritmu postao je privid normalnosti i luksuz kojeg se ne želimo odreći. Taj čvrsti stav da stvaramo, proizvodimo, očuvamo radna mjesta te razvijamo naš brend iz sezone u sezonu, bez obzira na gotovo gerilske uvjete poslovanja, jest razlog što danas predstavljamo već četvrti ovogodišnji projekt. Apsurdnost trenutka i njegova nepomičnost k rješenju možda je najbolji scenarij za stvaranje, planiranje i dogradnju brenda u vizualnom, ali i poslovnom dijelu, stoga tu misiju ovog put provodimo kroz vizuale nove ready-to-wear kampanje - izjavio je uspješni hrvatski dizajner Ivan Alduk prilikom predstavljanja nove kolekcije "Summer of ‘21" za proljeće/ljeto 2021.

Suncem okupani vizuali nove kampanje evociraju retroglam osjećaje i uživanje u lakoći postojanja tijekom ljeta koja nam se uvijek nekako najsnažnije urezuju u sjećanja, pa po njima pamtimo minulo vrijeme. Upravo ovo ljeto, dizajner smatra prijelomnim kojeg ćemo se u budućnosti itekako sjećati te je i samu kolekciju znakovito naslovio "Summer of ‘21" naslanjajući se na legendarnu pjesme Bryana Adamsa "Summer of ‘69".

U novoj Alduk kolekciji je više od 40 novih modela. Modeli haljina i kombinezona u bijelom, crnom, rozom, ružičastom i crvenom tonu te s laganim glam-efektom prizivaju bezbrižnija vremena. Upravo taj osjećaj Alduk evocira ovom kolekcijom.

- Moda ne smije biti samo odraz stanja društva i pomirenosti s realnošću koja trenutačno nije najljepša, nego treba u nama buditi neke ljepše, pozitivnije osjećaje koji će nas potaknuti na promjenu! - kaže dizajner.

Priliku da provire u sam proces stvaranja modnih kolekcija te prvi doznaju novosti imaju svi pratitelji alduk_official Instagram profila kojeg je dizajner odlučio zaključati te na taj način stvoriti ekskluzivnu modnu zajednicu.

Tanja Kvorka
IZAZOVAN PROCES STVARANJA LJETNE MODNE PRIČE - U OŽUJKU
Fotografkinja Jelena Balić i ovaj put zadužena je za modnu kampanju. Brončani, osunčani efekt svojim je make-upom dodatno naglasila vizažistica Sonja Kvesić, dok je Jasmina Salo, iz YS Parlour salona, osmislila idealni ljetni stajling kose.

- Ideja i želja bila je da se maknemo iz studija te si “otežamo stvaranje” odlaskom na teren. Baška na Krku pokazala se kao izvrsna morska kulisa naše nove kampanje, a sam proces stvaranja ljetne modne priče početkom ožujka u najmanju je ruku izazovan, jer su vremenski uvjeti daleko od ljetnih. Kolekcija je miljama udaljena od trenutačnih antistilova u modi te je glamurozna, ženstvena, efektna, udobna i raskošna koloritom, teksturama i uzorcima. Sve ono čemu se jedva čekamo vratiti nakon vladavine trenirki i pandemijskih uvjeta života - dodao je Ivan Alduk.
Najčitanije iz rubrike