Autoglas
DOŠLA JE PETA GENERACIJA

VW Caddy, mali dostavnjak, u potpuno je novom ruhu
Objavljeno 13. travnja, 2021.

Predstavljena je peta generacija Caddyja, koji je do sada proizveden u više od tri milijuna primjeraka. Sada dolazi kao kombi, obiteljski monovolumen, gradsko dostavno vozilo i kamper. Prvi se put temelji na modularnoj poprečnoj platformi (MQB) koja se upotrebljava u Golfu 8.

Prelazak na modularnu poprečnu platformu (MQB) vidljiv je već na prvi pogled zahvaljujući međuosovinskom razmaku koji je produžen s 2682 na 2755 mm te proporcijama novog Caddyja koje u skladu s time djeluju dinamičnije. Vanjski dizajn Caddyja opremljenog s maksimalno sedam sjedala odlikuje se brojnim novim značajkama: među njima su posebno veliki panoramski krov sa staklenom površinom od 1,4 m2 te opcijske električne pomoći pri zatvaranju za klizna vrata i stražnji poklopac. Dodatni novitet predstavljaju kotači od lakog metala veličine 16” i 17” te prvi put u veličini 18” pa nova LED glavna svjetla i LED stražnja svjetla koja su u vrhunskoj verziji “Style” dostupna u sklopu serijske opreme.

Caddy Cargo nudi teretni prostor veličine 3,1 m3, a zapremnina u modelu Caddy Cargo Maxi iznosi 3,7 m3. U stražnji dio Caddyja Cargo sada se može poprečno utovariti europaleta, a u Cargo Maxi i dodatna europaleta zahvaljujući kliznim vratima koja su proširena na više od 840 mm. Maksimalna dužina teretnog prostora do pregradne stijenke iznosi 1797 mm (Cargo) odnosno 2150 mm (Cargo Maxi).

Verzije osobnog automobila i kombija serijski su u ponudi s pet mjesta za sjedenje. Modeli s dva reda sjedala – bez obzira na to radi li se o kratkim ili dugim varijantama – opcijski se mogu naručiti s trećim redom sjedala, baš kao i njihovi prethodnici. Zahvaljujući dvama dodatnim pojedinačnim sjedalima u stražnjem dijelu vozila, Caddy ubrzo postaje model sa sedam sjedala. Sjedala u drugom redu mogu se, naravno, ponovno demontirati u samo nekoliko poteza. Kombi i obiteljski monovolumen nude kapacitet prtljažnika od čak 2556 litara (uz natovarenost do krova i prvog reda sjedala te izvađeni drugi red sjedala); kapacitet prtljažnika s pet osoba u vozilu uz natovarenost do visine naslona stražnjeg sjedala iznosi suverenih 1213 litara.

Novi 4-cilindrični motori Caddyja jednako su inovativni, bez iznimke opremljeni filtrima za čestice. Za TDI motore snage 55 kW (75 KS), 75 kW (102 KS) i 90 kW (122 KS) koji dolaze sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili automatiziranim 7-stupanjskim mjenjačima s dvije spojke prvi se put u nekom Volkswagen gospodarskom vozilu primjenjuje novi “twindosing”.

U jednakoj mjeri učinkovit i održiv: benzinski turbomotor (TSI) s 84 kW (114KS). K tomu bi trebali također uslijediti motor na zemni plin s turbopunjačem (TGI motor izrađen na temelju TSI motora, ali s 96 kW/130 KS) te plug-in hibridni pogon (eHybrid).

Prodaja novog modela Caddy 5 započela je početkom godine, trenutno se nude sve varijante motora i pogona za Caddy Cargo (osim 4motion i CNG), počevši s Caddyjem Cargom 2.0 TDI s 55 kW po cijeni od 123.828 kn + PDV i benzincem Caddy Cargo 1.5 TSI s 84 kW po cijeni od 126.631 kn + PDV. Kombi 2.0 TDI s 55 kW kreće s cijenom od 189.357 kn (PPMV i PDV uključen). M.Bugarić