Objavljeno 9. travnja, 2021.
Sony Interactive Entertainment (SIE) teži igračima pružiti jedinstveno igračko iskustvo koje se ne može naći nigdje drugdje. Igrače žele uroniti u svoje naslove i uspostaviti vezu s igrom koja se proteže i dalje od igre. Ovaj proces počinje radom glazbenih vodiča, ljudi koji rade s programerima kako bi nadzirali glazbene elemente igre. SIE ima brojne talentirane glazbene profesionalce, uključujući upravitelja glazbe za kreativne usluge PlayStation Studija, Duncana Smitha i starijeg voditelja A&R, Alexa Hackforda. Kad je riječ o pronalaženju prave glazbe za igru, cilj je odabrati glazbu koja najbolje odgovara naslovu, ali i eksperimentirati i isprobati nove stvari. Hackford je kao nedavne primjere istakao Ghost of Tsushima i Marvelov Spider-Man: Miles Morales. Glazbene referentne točke igre Ghost of Tsushima bila je japanska srednjovjekovna glazba. Međutim, ova glazba nikada nije snimljena i uglavnom postoji kao usmena tradicija.
"Izazov je pronaći sinergiju između drevnih tehnika i moderne kompozicije kako bi se stvorilo jedinstveno, emocionalno zvučno putovanje koje rezultat pruža", kaže Hackford o iskustvu.
Za Marvelov Spider-Man: Miles Morales cilj je bio uzeti teme iz prethodne Marvelove igre Spider-Man u kojima je sudjelovao Peter Parker, a zatim ih nadograditi kako bi Milesova priča bila jedinstvena. To je značilo da skladatelj prve igre John Paesano surađuje s nagrađivanim Grammyjem producentom Boi-1da (Beyonce, Drake).
M.R.