Objavljeno 9. ožujka, 2021.
Osjećaj na cesti je odličan, ovo je vozilo koje će se lagano probijati kroz gradsku gužvu i odgovarati na sve zahtjeve
Nakon Swifta na vikend nam je stigao i manji brat - Ignis. I ovaj put riječ je o Suzukijevom modelu koji dolazi s blagim hibridnim pogonom. Ignis definitivno ima dizajnerski potpis, jednostavno se uočava među brojnom konkurencijom. I to mu je definitivo plus. Na testu nam je bio model Suzuki Ignis 1.2 GL+ 2WD Hybrid.
Simpatična i funkcionalna izvedba ovog malenog urbanog crossovera duga je 370 centimetara, široka 169 i visoka 159,5 centimetara, gotovo poput mnogo veće Vitare. Međuosovinski razmak je 243,5 centimetara. Iako je "na prvu", gledajući izvana, malen, Ignis pružna iznenađujuće mnogo komfora u unutrašnjosti za jedan automobil iz B segmenta. Ignis je dobio prednju novu masku i stražnji odbojnik, a u unutrašnjosti instrumenti su dobili novu boju pozadine. Dodano je i više aluminijskih detalja, a obnovljena su i sjedala.
Iako je napomenuto kako se Ignis odlikuje minimalizmom u dizajnu, od je itekako prepoznatljiv. Ovaj crossover kombinira jednostavnu i atraktivnu vanjštinu sa svestranom funkcionalnošću.
Upečatljivost
Linije njegove kompaktne i lagane karoserije su unikatne. I tu su dizajneri definitivno uspjeli u svojoj namjeri. Riječ je o dizajnu koji stvara upečatljiv prvi dojam, uz jednostavne linije i konture vozila. C-stupičasti prorezi ističu sportski izgled svakog modela još od Fronte Coupea, prvog japanskog malog sportskog automobila.
Gledajući ga sprijeda, prednja svjetla smještena u rešetku maske daju mu upečatljiv izgled. Ovo je nasljeđeno od prve generacije Cervoa, malog sportskog automobila. Crni A/B stupovi ističu vanjski izgled vozila i njegov cjelokupni dojam. Ovo je nasljeđeno od prošle generacije Swifta, vozila dizajniranog da postane model za sve. Poklopac motora u obliku školjke i branik novi su elementi dizajna Suzukijevih SUV vozila. Ovo je nasljeđeno od Vitare, prve generacije, i potpuno je pogođeno.
Motorizacija
I u unutrašnjosti dominiraju jednostavne linije i površine. Primjena jednostavnih, no jedinstvenih komponenata dizajna stvara pravu osobnost Ignisa. Dizajn stvara kombinacija visoko-kvalitetne atmosfere i dinamičnosti crossovera.
Motor 1.2 DualJet Hybrid sadržava dvije mlaznice za svaki cilindar, što pridonosi toplinskoj iskoristivosti. Riječ je o motoru jednostavnom za upravljanje, koji pogađa savršenu ravnotežu između optimalne snage i iskoristivosti goriva. Suzukijev blagi hibridni sustav pomaže motoru koristeći lagan, kompaktan ISG (Integrated starter generator), koji vrši funkciju električnog motora i visoko učinkovitu litijonsku bateriju s izvanrednim mogućnostima punjenja i isporuke energije. Ovo je optimalan hibridni sustav za kompaktna vozila koji ima izvrsnu sveukupnu ravnotežu koja omogućava uštedu goriva i prostora. Na testu je prosječna potrošnja goriva bila 5,3 litre na 100 km.
Osjećaj na cesti je odličan, riječ je o vozilu koje će se bez problema probijati kroz gradsku gužvu i odgovarati na sve zahtjeve vozača. Cijena baznog modela Ignisa iznosi 93.182 kune, a cijena testnog modela do registracije, s nemalom dodatnom opremom, iznosi 101,214,26 kuna.
Milan Bugarić
SIGURNOST IGNISA
Od sada su u serijskoj opremi Ignisa prednja i stražnja LED svjetla te “Guide me” funkcija, kao i automatska regulacija visine prednjih svjetala te automatsko paljenje svjetala. Tu su i LED pozicijska svjetla te svjetlo stražnje registarske pločice. Što se tiče sigurnosti, tu su zračni jastuk za vozača i suvozača i bočn zračni jastuci i zračne zavjese. U opremi su i ABS kočnice s raspodjelom kočione sile (EBD) te ESP (Electric Stability Program). U opciji je i uvlačenje pedala kočnice i spojke u slučaju sudara.
370
centimetara dužina je Suzuki Ignisa, urbanog crossovera
5,3
litre na 100 kilometara bila je potrošnja goriva na vikend-testu
Sum eos autem quam intet, vene niet id quas aut inctati orehent accuptati dolupta elignatus, soluptur,