Autoglas
UOČI PRVIH ISPORUKA C_TWO MODELA

Rimac širi globalnu mrežu prodajnih partnera na Kinu
Objavljeno 23. veljače, 2021.

Iz Rimac Automobila prošloga su tjedna najavili širenje na ključna azijska tržišta proširenjem svoje međunarodne mreže prodajnih partnera na Kingsway grupu, kompaniju specijaliziranu za distribuciju luksuznih vozila i jahti na području Kine. Uoči prvih isporuka C_Two modela na električni pogon, u Rimac Automobili grade globalnu mrežu partnera. Zahvaljujući potonjem partnerstvu u Šangaju je otvoren luksuzni salon Rimac Automobila, objavljeno je na internetskoj stranici te tvrtke iz Svete Nedelje, koja od 2009. godine proizvodi električne automobile.


- Vrlo smo sretni što dobrodošlicu u našu obitelj možemo izraziti Kingsway grupi, tvrtki koja ima izvrsnu reputaciju i pristup ključnim tržištima u Hong Kongu, Makau i Kini. Ovo je još jedan važan korak u izgradnji Rimčeve globalne mreže i brenda”, rekao je Rimac u povodu sklapanja novog partnerstva.


Prototip C_Two modela trenutačno je u fazi finalnog testiranja. Finalni dizajn i ime automobila bit će otkriveni ove godine, kada bi taj hiperautomobil iduće generacije trebao izići na tržište, za razliku od originalnog plana prije koronakrize, koji je predviđao prve isporuke 2020. „Rimac je inovativna kompanija s nenadmašnim sposobnostima u elektrifikaciji. Ovo je izuzetno uzbudljivo vrijeme u automobilskoj industriji, a Rimac je na samom vrhu tog polja“, istaknuo je Albert Wong, direktor Kingsway grupe, koja posluje od 1974. godine.


Inače, tri prototipa modela C_Two podvrgnuta su nizu testova u zračnom tunelu kako bi se osiguralo da aerodinamika njihove vodeće platforme djeluje na optimalnoj razini u smislu performansi, dometa i učinkovitosti kada je riječ o utjecaju vjetra. Pokoji savjet dao je i cijenjeni studio Automobili Pininfarina. Inženjerski tim tvrtke iz Svete Nedelje izvodio je tisuće CFD simulacija za C_Two, a svaki se simulacijski model sastoji od 120 milijuna elemenata, pa do 180 milijuna za detaljne modele prijenosa topline. To je rađeno s pomoću superkompjutora BURA. Prilikom testiranja u stvarnom vremenu presudno je potvrditi očekivane rezultate koji se provode u kontroliranom okruženju za ispitivanje, u zračnom tunelu i na stazi.

Tijekom tih ispitivanja inženjeri žele procijeniti automobil s tri temeljna aspekta: učinkovitost, performanse hlađenja, i aktivni aerodinamički sustavi. Sve je to kod električnog automobila još važnije nego kod tradicionalnoga s motorom s unutarnjim izgaranjem.


Milan Bugarić
Možda ste propustili...

PERFEKTAN REZULTAT NA LEGENDARNOJ STAZI U INDIANAPOLISU

Ferrari SF90 Stradale oborio rekord

PROIZVODNJA LAKIH KOMERCIJALNIH VOZILA

Fiat će Scudo proizvoditi u Rusiji