Ekonomija
POTPORE I DO 80 POSTO UKUPNO PRIHVATLJIVIH TROŠKOVA

Novi natječaji za promociju hrvatskih vina
Objavljeno 5. prosinca, 2020.
Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je natječaje za mjeru Informiranje u državama članicama i mjeru Promidžba vina na tržištima trećih zemalja iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina koji u cilju ima povećanje udjela izvoza na tržištima trećih zemalja te unaprjeđenje imidža i prepoznatljivosti hrvatskih vina na stranim tržištima. "Razina potpore iznosi do 80 posto ukupno prihvatljivih troškova i odnosi se na sredstva Europske unije, a najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu za mjeru Promidžba iznosi 250 tisuća eura te 100 tisuća eura u mjeri Informiranje. Sredstva iz mjere Promidžba moći će se koristiti za objavljivanje reklama u medijima uključujući društvene mreže, ulaganja u odnose s javnošću, promociju i marketing, organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku, promociju imidža Hrvatske, promotivne prodaje, ulaganja u promotivne materijala za treće zemlje, kao i ulaganja u sudjelovanje na sajmovima i događanjima na tržištima trećih zemalja te administrativne troškove i troškove osoblja korisnika", naveli su iz Ministarstva poljoprivrede. Rok za podnošenje prijava za mjere Promidžbe i Informiranje je do 5. veljače 2021. godine. Z.R.
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

NA MOSTARSKOM SAJMU 42 TVRTKE IZ RH

Planiraju poboljšati izvoz na tržište BiH

2

NAGLO USPORAVANJE INFLACIJE

MMF podigao prognozu za svjetsko gospodarstvo

3

OD POČETKA TRAVNJA DO KRAJA LISTOPADA PLANIRANO OKO 758.000 LETOVA

Španjolski avioprijevoznici povećavaju kapacitete