Objavljeno 30. studenog, 2020.
Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje (HZZO) uspostavio je novu e-mail adresu zovem.doktora@hzzo.hr na koju osigurane osobe mogu poslati prigovor u slučaju da ne mogu uspostaviti kontakt s ordinacijama primarne zdravstvene zaštite.
Nova adresa na koju građani mogu iznijeti prigovor uvedena je jer Ministarstvo zdravstva i HZZO zaprimaju sve učestalije prigovore osiguranika na otežano ostvarivanje zdravstvene zaštite u ordinacijama izabranih doktora primarne zdravstvene zaštite, zbog nemogućnosti uspostave kontakta s ordinacijama osobno, putem telefona, elektronskom poštom ili na druge načine. HZZO je zbog toga uspostavio novu e-mail adresu zovem.doktora@hzzo.hr na koju osigurane osobe mogu poslati svoj prigovor u kojem je potrebno navesti osobne podatke (ime i prezime, OIB i telefon za kontakt), te ime i prezime izabranog doktora na kojeg se osigurana osoba žali, priopćila je HZZO-ova Služba za odnose s javnošću. Bez navedenih podataka, napominju, HZZO ne može postupiti, odnosno stupiti u kontakt s doktorom primarne zdravstvene zaštite i pomoći u žurnom rješavanju problema koji osigurana osoba ima.
U međuvremenu Koordinacija hrvatske obiteljske medicine (KoHOM) priopćila je da zdravstvena administracija, daleko od prve crte obrane od COVID-a, radi nepotreban pritisak na liječnike i pacijente, te je poručila HZZO-u "neka otvore telefonsku liniju na kojoj se može žaliti na njihov rad". Zdravstvena administracija, uljuljkana u svoje položaje, daleko od prve crte obrane od COVID-19, svakodnevno radi nepotreban pritisak na liječnike i pacijente, umjesto da su pravodobno organizirali sustav, osigurali pametna informatička rješenja kojima će olakšati rad epidemiolozima, obiteljskim liječnicima i primarnoj zdravstvenoj zaštiti, navodi se u priopćenju KoHOM-a.
KoHOM smatra kako HZZO-ova zdravstvena administracija "traži žrtvu za svoj nerad" dok liječnici obiteljske medicine svakodnevno upozoravaju na opterećenost sustava.
H Dijana Pavlović