Regija
ISTOK RH ŽELE PRIBLIŽITI NJEMAČKOM TRŽIŠTU

Blue planet snima film o ponudi Slavonije i Baranje
Objavljeno 21. listopada, 2020.
Prilog će ići na šest njemačkih TV postaja te postajama Amazon i Samsung TV
BELI MANASTIR - Produkcijski tim tvrtke Blue planet, u kojemu je i njemački glumac Oliver Hoehner, tjedan dana boravi na istoku Hrvatske gdje snima promotivni film "Moja Slavonija, Baranja i zapadni Srijem".Riječ je o projektu nastalom u suradnji s Osječko-baranjskom županijom, 11 turističkih zajednica s ovog područja, JUPP-om Kopački rit, Bizovačkim toplicama… Dio ekipe je i Krunoslav Weinpert, odnosno Pointers Trevel, domaća tvrtka koja ima najviše videomaterijala o turističkim destinacijama u Hrvatskoj, koja je prije pet godina pokrenula digitalizaciju hrvatskog turizma.

Tridesetak emitiranja
- Siguran sam da je cijela priča važna za turističku ponudu Baranje, Slavonije i zapadnog Srijema. Prema mojim informacijama, ovo je među rijetkim predstavljanjima destinacije na ovakav način, bar što se njemačkog tržišta tiče - tvrdi Weinpert.

A da će turističke potencijale istoka Hrvatske vidjeti višemilijunsko tržište ne samo u Njemačkoj već i diljem Europe, odnosno svijeta, svjedoči činjenica kako će prilog biti emitiran na šest njemačkih TV postaja, kojima treba dodati još Amazon i Samsung TV. Najavljeno je 30-ak emitiranja priloga koji će trajati 22 minute. Nakon svega što je njemačka ekipa vidjela u Baranji i Slavoniji, prilozi će možda biti i duži.

- Tvrtka Blue planet promocijom turističkih destinacija bavi se već više od 20 godina. Snimili su na tisuće minuta priloga koji su emitirani u više od 70 zemalja. Izradili su 24 reportaže o Australiji, boravili su od Antarktike preko Kanade, Japana, Kine pa sve do Južne Koreje, što posve dovoljno govori o tome koliko su važni za njemačko tržište - priča Weinpert, naglašavajući kako ih se istok Hrvatske posebno dojmio, što su nam potvrdili i članovi ekipe. Što se njemačkog tržišta tiče, važno je istaknuti kako Nijemci čine približno šest posto od ukupnog broja gostiju u dvije slavonsko-baranjske županije.

Ivana Jurić, direktorica TZ Osječko-baranjske županije, ističe kako su Nijemci prošle godine ostvarili više od 13.200 noćenja, što je 6,3 posto više nego 2018. godine. Prema broju noćenja, Nijemci su odmah iza domaćih turista, a ispred onih koji dolaze iz BiH, Srbije, Slovenije, Mađarske…

Tijekom proteklih tjedan dana ekipa iz Blue planeta snimila je velik dio turističke ponude Osijeka, Kopačkog rita, Bilja, Babine Grede i Cerne. Za Osijek i okolicu rekli su kako postoji golemi turistički potencijal kojeg nismo ni svjesni.

Uočili potencijal

U Kopačkom ritu su uživali vozeći se čamcima, posjetili su smještajne kapacitete općine Bilje, a u Babinoj Gredi i Cerni im je svoj način života prezentiralo 50-ak Šokaca i Šokica. Posebna pažnja pridaje se autohtonoj gastronomiji, pa su u Baranji uživali u suhomesnatim proizvodima, baranjsko-mađaraskom gulašu s ‘‘čipetkama‘‘ i ribljem paprikašu koji su pokušali sami skuhati, uz nadzor domaćih stručnjaka. Posjetili su OPG Tri mudraca, čiji ih je vlasnik Richard Apell terencem provozao Banskom kosom, vidjeli su seosko gospodarstvo Denisa Sklepića, uživali u novootvorenom objektu (podrum i smještajni kapaciteti) Jasmine Vučemilović-Šimunović u Zmajevcu, popili rakijicu u OPG-u Mravlinčić Oskar na popovačkom brdu, okrijepili se ‘papicom‘ i vrhunskim vinima u obiteljskom podrumu Kolar u Suzi, Dunav upoznali u organizaciji dvojca Takač - Ginder…

Idućih dana priloge će snimati u Đakovu, Iloku, Donjem Miholjcu, Erdutu i drugim destinacijama. Ivica Getto

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike