Ekonomija
HRVATSKA MEĐU VODEĆIM DESTINACIJAMA

Pustolovni turizam okosnica ponude
Objavljeno 21. rujna, 2020.
Iz Vijeća Zajednice pustolovnog turizma Hrvatske gospodarske komore poručuju kako su uvjereni da će segment pustolovnog turizma postati jedan od osnovnih proizvoda domaćeg turizma, uz pomoć ciljanih potpora za daljnji razvoj i promociju. Naime, koronakriza je ostavila posljedice i na segment pustolovnog turizma te se struktura gostiju promijenila u korist domaćih turista, a osjetno su manje pogođene destinacije koje ne ovise o avionskom prometu, poput sjevernog Jadrana i kontinenta.

"Odmah poslije lockdowna jako puno domaćih gostiju imalo je potrebu boraviti u prirodi i baviti se fizičkim aktivnostima kojima možda nikad prije nije. U tom smislu COVID je pozitivno utjecao i nadamo se da smo time stekli neke nove klijente, jer domaće tržište ćemo morati jačati kao bazu“, istaknula je predsjednica Zajednice pustolovnog turizma HGK Iva Bencun, dodavši kako se aktivni i pustolovni turizam više odvija u izvansezonskom razdoblju, pa i u tom smislu dobri rezultati u srpnju i kolovozu nekima nisu puno značili.

Naglašava kako nova pravila ponašanja koja nameće korona, poput socijalne distance i provođenja vremena na otvorenom, idu naruku pustolovnom turizmu, kao i kampingu ili nautici. U tome vidi priliku da se ponuda tih segmenata dodatno razvije i postane okosnica domaćeg turizma, ali i naglašava da će se to teško postići bez usmjerenih državnih mjera.

"Osim rješavanja sredstava premošćenja za likvidnost za koja puno članova nije još dobilo rješenja HAMAG-a i HBOR-a, a prijave stoje od svibnja, ili su dobile automatske odbijenice jer su kao agencije označeni kao jako rizična djelatnost, nadamo se i ciljanim nepovratnim potporama za daljnji razvoj i promociju, kao i sniženju cijena ulaznica za nacionalne parkove i parkove prirode za programe u organizaciji hrvatskih agencija“, poručuje Bencun.

U prilog njezinu razmišljanju idu i podaci iz "Indeksa razvoja pustolovnog turizma 2020.“ Svjetske udruge pustolovnog turizma (ATTA), prema kojima je Hrvatska ove godine zauzela prvo mjesto po konkurentnosti među top 5 destinacija u regiji Istočna Europa i Središnja Azija te 11. mjesto među 163 zemlje u kategoriji pustolovnih destinacija u razvoju. Z.Rupčić
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike