Autoglas
ODVAŽNO

Ofenziva Peugeota s modelima 3008 i 5008
Objavljeno 8. rujna, 2020.
S premijerom nova dva modela, 3008 i 5008, Peugeot je konkurenciji poručio kako namjerava ostati lider na tržištu kompaktih SUV vozila

Peugeot je odlučio pokazati mišiće u rujnu. U prvih pet dana premijerno su prikazana nova dva SUV-a - 3008 i 5008. Novi Peugeot 3008 lider je na tržištu kompaktnih SUV vozila, s više od 800.000 proizvedenih vozila od lansiranja 2016., a odlične rezultate s 300.000 prodanih primjeraka diljem svijeta od lansiranja 2017. polučio je i model 5008.

Što se tiče Peugeota 3008, redizajniran je prednji kraj, a tu su i nova Full LED stražnja svjetla. Dolazi s Plug In motorom, s pogonom na dva ili četiri kotača te benzinskim ili dizelskim motorima. Prednja svjetla također su redizajnirana kako bi bila agresivnija i još se više odvojila od trenutačnih kodova. Ona uključuju LED tehnologiju od prve razine opremljenosti. Na razinama GT/GT Pack, Full LED svjetla nude još veću razinu tehnološke opremljenosti i prepoznatljiv izgled zahvaljujući proširenom svjetlosnom potpisu i funkciji osvjetljavanja zavoja (EVS) koji optimizira vidljivost pri brzinama većim od 90 km/h.

Straga, nova nadograđena svjetla uključuju Full LED tehnologiju (uključuju svjetla za vožnju unatrag), prikazujući 3D pandže za snažniji svjetlosni potpis.

Sve bliže premiumu
Digitalni zaslon od 12.3” visoke razlučivosti u potpunosti je prilagodljiv i sadrži tehnologiju "Normally Black" za visokokvalitetno prikazivanje te za još bolju preglednost i kontraste. Novi dodirni zaslon od 10” koji je visoke rezolucije i dolazi u seriji sa sedam elegantnih piano tipki koje omogućavaju direktan i stalan pristup glavnim funkcijama za udobnost. Plug In izvedbe imaju specifičnu tipku koja omogućava pristup glavnim funkcijama izbornika.

Na središnjoj konzoli svi motori s unutarnjim izgaranjem nude opciju s automatskim mjenjačem. Sada u serijskoj opremi imaju komandu za odabir načina vožnje koja omogućuje odabir između tri načina vožnje: normal, sport i eco. Kod izvedbi s Plug in motorima, komanda odabir načina vožnje omogućava odabir između Electric (zadano pri pokretanju)/Hybrid/Sport/4WD načina vožnje (samo HYBRID4 300).

Peugeot 3008 dolazi s 2 opcije Plug In motora, Hybrid4 300 e-EAT8 i Hybrid 225 e-EAT8. Obje izvedbe imaju koristi od stražnjeg multi-link ovjesa, kreirajući savršenu ravnotežu između udobnosti i užitka u vožnji. I sve to bez utjecaja na prostornost, zadržavajući volumen prtljažnika iznad pregrade. Litij-ionska baterija ima kapacitet od 13.2 kWh.

Novi Peugeot 3008 stiže na hrvatsko tržište krajem godine.

Sedam sjedala
Mnogo pažnje Peugeotovi dizajneri poklonili su i novom modelu 5008 koji od sada ima sedam sjedala u serijskoj opremi od prve razine opremljenosti. Kod 5008-ice posebno treba istaknuti funkciju "Foggy Mode" koja je zamijenila svjetla za maglu. Integrirana je u Full LED svjetla i uključuje kratka svjetla sa smanjenim intenzitetom kada su aktivirana stražnja svjetla za maglu. I kod njega je instrument-ploča u visini očiju, visoke rezolucije od 12,3”. Novi središnji dodirni zaslon od 10” visoke rezolucije dolazi sa sedam elegantnih prekidača koji podsjećaju na klavirske tipke (toggle switches), i koji omogućuju izravan i stalan pristup glavnim funkcijama: radiju, klimatizaciji, 3D navigaciji s glasovnim upravljanjem, postavkama vozila, telefonu, mobilnim aplikacijama i sve pokazivače smjera.

Na središnjoj konzoli, svi motori s unutarnjim izgaranjem opremljeni s automatskim mjenjačem, a od sada u serijskoj opremi, imaju komandu za odabir načina vožnje koja omogućuje vozaču odabir između tri načina vožnje: normal, sport i eco.

Da bi se naglasila modernizacija i-Cockpita, uspon u premium segment vidljiv je u unutrašnjosti s novim tkaninama, što pridonosi razini doživljene kvalitete i atraktivnosti interijera. Novi SUV PEUGEOT 5008 dostupan je s motorima s unutarnjim izgaranjem, C02 starta sa 132 g/km. Ovi pogonski sklopovi udovoljavaju normama €6 i homologirani su prema WLTP protokolu. Što se tiče benzinaca tu su 3-cilindrični 1.2-litreni motori: PureTech 130 S&S BVM6, PureTech 130 S&S EAT8. Kod 4-cilindrični 1.6l motora tu je PureTech 180 EAT8. Što se tiče dizelskog agregata u ponudi će biti 4-cilindrični 1.5l motori BlueHDi 130 S&S EAT8 te BlueHDi 130 S&S EAT8.

Užitak u vožnji dio je DNK ovog novog Peugeota 5008. Savršeno je upravljiv u gradu s radijusom okretanja između pločnika od 10.7 metara. U Hrvatsku stiže krajem godine.

Milan Bugarić
// PREMIJERE //
VRHUNSKA TEHNOLOGIJA OD VELIKE POMOĆI
U novom Peugeotu 3008 vozač će na raspolaganju imati sustav Night Vision, jedinstven u segmentu kompaktnih SUV-ova. Tu je i aktivni tempomat s funkcijom Stop & Go, sustav za pomoć zadržavanja vozila unutar vozne trake, sustav za automatsko kočenje u slučaju opasnosti posljednje generacije te prošireno prepoznavanje prometnih znakova. Novi 3008 i dalje nudi čitav niz opreme za pomoć u vožnji, kao što su adaptivni regulator brzine, tempomat, visiopark 1 s 180° kamera za pomoć pri parkiranju straga, visiopark 2 s 360° kamerom sprijeda i straga, Park Assist, aktivna funkcija za pomoć pri parkiranju. Tu je i sustav za pomoć pri zadržavanju vozila unutar vozne trake, upozorenje na nedovoljnu pozornost vozača, automatsko upravljanje dugim svjetlima, prepoznavanje prometnih znakova te preporuka brzine. Što se tiče nadzora mrtvog kuta, funkcija je dostupna od 12 km/h.
Novi Peugeot 5008 nudi pregršt prostora
Kod Peugeota 5008 tri su zasebna neovisna sjedala koja su prilagodljiva po duljini i nagibu te sklopiva u drugom redu, Dva zasebna i sklopiva sjedala u trećem su redu i prema potrebi mogu se izvaditi. Moguće je preklopiti i prednje suvozačevo sjedalo, što omogućuje utovar predmeta duljine do 3,20 metara. Volumen prtljažnika je 780 litara, a s preklapanjem sjedala - velikih 1940 litara. Peugeot 5008 posjeduje funkciju Mirror Screen koja omogućuje dupliciranje aplikacija telefona na dodirni ekran vozila. Uz bežično punjenje pametnog telefona postoji USB utičnica u 1. redu i dvije nove USB utičnice u 2. redu.
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana