Osijek
ZAVOD ZA STANOVANJE

Stalnom komunikacijom do rezultata i učinkovite obnove
Objavljeno 14. kolovoza, 2020.

Stalna komunikacija sa strankama, a to su suvlasnici osječkih višestamebnih objekata, u stalnom je fokusu osječkog Zavoda za stanovanje i njezina direktora Bojana Bodražića. Ranije smo izvještavali o serijama susreta u mjesnim odborima koji su rezultirali realizacijom projekata energetske obnove sufinancirane i iz sredstava europskih fondova.

- Do kraja 2019. godine preko javnog poziva Fonda za zaštitu okoliša i energetske učinkovitosti pokrenuta su 22 projektna prijedloga energetske obnove zgrada na upravljanju kod Zavoda te je došlo do obnove pročelja, krovova i stolarije na tim zgradama. Njihovi su suvlasnici na taj način došli do čak 60 posto nepovratnih sredstava. Riječ je o ukupnoj vrijednosti radova većoj od 25 milijuna kuna, što je uz redovnu kreditnu liniju, koju je pokrenula Osječko-baranjska županija za desetke zgrada, a čiji su se suvlasnici na taj način odlučili na obnovu pročelja, dovelo do toga da je sam grad Osijek dobio novu vizuru orijentiranu na uštedu energije i energetsku održivost - ističe Bodražić. Posebno je uz to i zadovoljstvo zato što je ovo potaknulo i obnovu zgrada sa spomeničkom vrijednošću, posebice kada se govori o secesijskim zgradama.

No, tu nije kraj komunikacije. Svjesni vremena u kojemu živimo, u Zavodu su unaprijedili i digitalne kanale komunikacije. Svim suvlasnicima zgrada na upravljanju kod Zavoda za stanovanje sada je dostupna nova usluga - uvid u stanje pričuve uz pomoć računalne aplikacije.

- Trebalo bi to biti rješenje za niz sporova među suvlasnicima zgrada do kojih dolazi upravo zbog zajedničkog novca. Riječ je o dnevno ažuriranim podatcima za svaku zgradu. Aplikacija funkcionira unutar sustava internetske stranice Zavoda za stanovanje. Suvlasnici mogu odabrati kakvo izvješće o pričuvi žele - financijsku rekapitulaciju, izvješće o zaduženjima i uplatama, ili specifikaciju na ime zgrade učinjenih troškova. Svaki izvještaj potom mogu kroz aplikaciju pregledati te sačuvati u digitalnom obliku u PDF formatu, ili ga kao takvog ispisati na računalnom pisaču”, podsjeća Bodražić te napominje kako je aplikaciji moguće pristupiti i preko mobitela.

A unazad godinu dana dostupna je i aplikacija u sklopu koje suvlasnici mogu ocijeniti izvođača radova u svojim zgradama.

- Riječ je o mogućnosti ispunjavanja upitnika nakon izvedenih radova, bilo da je riječ o, primjerice, popravku instalacija ili obnovi pročelja. Odaziv suvlasnika za sada je odličan, a pozivamo sve naše korisnike koji još nisu ispunili upitnik da to učine te nam na taj način daju dodatni uvid u kvalitetu rada tvrtki s kojima surađujemo. Tako će Zavod, s jedne strane, steći uvid o kredibilitet tih tvrtki po obavljenom poslu, a s druge strane, ako postoji nezadovoljstvo obavljenim poslom, za korisnike usluge Zavod će kontaktirati poslovnog subjekta koji je eventualno dobio lošu ocjenu i potom otvoreno posredovati kako bi u budućnosti poboljšao svoju uslugu. Izravno vlasniku tvrtke prenosimo eventualne pritužbe na rad tvrtke i potom tražimo očitovanje. Suvlasnici svih zgrada pod upravljanjem Zavoda zaslužuju kvalitetnu uslugu koju im osiguravamo preko natječaja - kaže Bodražić, uz napomenu kako upitnik može ispuniti za apsolutno sve obavljene radove, bez obzira na to kada su oni obavljeni.

Dario Kuštro
Možda ste propustili...

ŽUPANIJA POMOGLA U ORGANIZACIJI TERENSKE NASTAVE

Učenici livanjskog kraja u Vukovaru

KAD TI GLUTEN ZAGORČAVA ŽIVOT

Osam od deset oboljelih ne zna da ima celijakiju

Najčitanije iz rubrike