Autoglas
MERCEDESOV VAN

Udobno shuttle vozilo eVito dostupno je sada kao Tourer
Objavljeno 11. kolovoza, 2020.
Električni van pogonsku i baterijsku tehnologiju dijeli s luksuznim EQV-om

S dva reda sjedala straga, Mercedes eVito Tourer postaje udobno shuttle vozilo koje udovoljava svim zahtjevima modernog i ekološkog prijevoza putnika. Potpuno električni van pogonsku i baterijsku tehnologiju dijeli s luksuznim EQV-om.

Ovakav Vito je komercijalno putničko vozilo, namijenjeno hotelskom prijevozu, taksiju za grupu putnika jer ukupno prima devet osoba, ili vozilu za dijeljenje vožnje, a EQV je više za privatne kupce ili VIP shuttle. Može se naručiti u dvije dužine: standardnoj, s ukupnom dužinom od 5140 mm, i kao duga verzija, od 5370 mm, a najkraća verzija, dužine 4895 mm i s kratkim međuosovinskim razmakom, nije dostupna u električnoj verziji. Prtljažnik (ovisno o opremi) obujma je 999 litara, odnosno 1390 litara kod dužeg modela.

Izvana je jedina razlika u odnosu prema standardnom modelu u poklopcu za punjenje sprijeda lijevo. Električni pogon (eATS) na mjestu je klasičnog motora i pokreće prednje kotače, a razvija 150 kW i 362 Nm. Energija je pohranjena u litij-ionskoj bateriji u podnici vozila, a maksimalna serijski limitirana brzina od 140 km/h i 160 km/h kao dodatna oprema osiguravaju brz tempo čak i izvan gradskog prometa. Ima vodom hlađeni AC punjač (OBL), snage 11 kW. To znači da je AC punjenje moguće kod kuće ili na javnim postajama za punjenje. Osim toga omogućeno je punjenje istosmjernom strujom (DC), i to na postajama za brzo punjenje od 110 kW. Tako se baterija može od 10 do 80 % napuniti za cca 45 minuta. Uz kombiniranu potrošnju od 26,2 kWh/100 km baterija korisnog kapaciteta od 90 kWh omogućuje doseg vožnje od 421 kilometar. Naravno, teorijski. Serijska oprema bogatija je u usporedbi s konvencionalnim Vitom, pa uključuje, primjerice, 17-inčne naplatke ili grijanje sjedala za vozača. Kao i brojne sustave pomoći i sigurnosti. Prvi put i kao jedinstvena stavka opreme u ovom segmentu, uz doplatu je dostupan sustav zračnog ovjesa Airmatic.

eVito Tourer proizvodi se zajedno sa standardnim Vitom i V klasom, kao i potpuno električnim EQV u Vitoriji, sjeverna Španjolska, a cijena u Njemačkoj kreće se od 53.990 eura naviše.

Mato Pavličević
// elektrifikacija //
IDEALAN JE ZA MALE TVRTKE
Od predstavljanja 2014., treća generacija modela Vito prodala se u 508.000 primjeraka. Vito je čest izbor malih i srednjih tvrtki jer više od 70 posto svih vozila Mercedes-Benz Vito koriste takva poduzeća. Vozačke performanse i raspon sada predstavljenog eVito Tourera definiraju novu dimenziju i ispunjavaju sve uvjete: bilo kao hotelski prijevoz, MPV taksi.