Ekonomija
NETFLIX PORASTAO ZA 72 POSTO

Najvredniji brand na svijetu i dalje je Apple
Objavljeno 29. srpnja, 2020.
Vrijednost brenda Netflix porasla je tijekom godine dana za 72 posto, na 26,7 milijardi dolara, prema novoj Forbesovoj ljestvici najvrednijih svjetskih robnih marki, na kojoj je na prvom mjestu, kao i prošle godine, Apple s vrijednošću od 241,2 milijarde dolara. Google je drugi s vrijednošću robne marke od 207,5 milijardi dolara, a među prvih pet redom su i Microsoft (162,9 milijardi dolara), Amazon (135,4 milijarde dolara), i Facebook (70,3 milijarde dolara). Listu prvih deset čine još Coca-Cola, Disney, Samsung, Louis Vuitton i McDonald‘s.
Prošle godine u prvih deset bila je i Toyota, no ove godine, izgubivši na vrijednosti za sedam posto, zauzela je 11. mjesto. Louis Vuitton, koji ranije nije uvrštavan u prvih deset najskupljih marki, poskupio je za 20 posto i zauzeo deveto mjesto.H
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike