Osijek
ZAŠTO JE GRAD ULOŽIO 4,7 MILIJUNA KUNA U NOVU STAZU

Biciklisti i dalje jurcaju promenadom
Objavljeno 29. srpnja, 2020.

Početkom listopada prošle godine svečano je otvorena novosagrađena biciklističko-trkačka staza koja se proteže uz promenadu u dužini od 1500 metara. Riječ je o projektu kojim su Osječani uz promenadu, od Ulice Vjekoslava Hengla do Mosta dr. Franje Tuđmana, dobili tartansku stazu za trkače te novu biciklističku stazu.

Inicijator ovog projekta bio je drugi potpredsjednik Gradskoga vijeća Karlo Šatvar, a cilj je cijelog projekta bilo rasterećenje pješačke staze uz Dravu kako bi djeca mogla šetati i trčati bez straha od nezgodnih sudara s biciklistima. No, šetajući ovih dana kraj Drave, može se zaključiti da za sada cilj ipak nije postignut. Naime, nesmetana šetnja dravskom promenadom bez straha da ćete vi ili vaše dijete završiti pod kotačima bicikla i dalje nije moguća jer biciklisti, bez obzira na činjenicu što je Grad Osijek u ovaj projekt uložio čak 4,7 milijuna kuna, i dalje voze promenadom. Razloga za to svakako je više. Prvi od njih je što na cijeloj pješačkoj stazi promenade nema ni jednog znaka da je vožnja biciklima sada na njoj zabranjena. Drugi je svakako taj što je bivša oznaka biciklističke staze tek "nemušto" prebojena svijetlosivom bojom, pa se više čini da je oznaka za stazu osvježena nego uklonjena. Treći je razlog svakako u tome i što je nova staza za bicikliste, koja je podignuta uz tartan-stazu, prilično uska. Naime, staza za trkače šira je od one za bicikliste, pa je tako trkačka staza široka 2,5 metara, a ona za bicikliste samo dva metra. To znači da se gore može voziti prilično sporo u kolonama, a biciklisti vole prostranost nekadašnje promenade. Za komentar ovakve situacije upitali smo i inicijatora projekta Karla Šatvara, koji naglašava kako je ovakva situacija nedopustiva.

- Sigurno nećemo dopustiti da, nakon što smo uložili toliko novca, situacija ostane jednaka onoj zbog koje smo sve radili. Ono što ćemo se potruditi prvo napraviti je da stavimo komunalne ili prometne redare koji će prvo vrijeme informativno upozoravati građane da vožnja pješačkim dijelom promenade više nije moguća za bicikliste, moguće je i dijeljenje letaka, a nakon određenog razdoblja, ako edukativni dio kampanje ne bude dostatan, zasigurno će započeti i kažnjavanje - najavljuje drugi potpredsjednik Gradskog vijeća Karlo Šatvar. N. Z. Eberhard
Grad Osijek je u biciklističko-trkačku stazu na promenadi prošle godine uložio čak 4,7 milijuna kuna
Najčitanije iz rubrike