Zdravlje
LJETO NA SUNCE BEZ BRIGE

Razmazite kožu prije sunčanja
Objavljeno 27. srpnja, 2020.
Ulje pšeničnih klica prirodni je izvor vitamina E te omogućuje bržu regeneraciju i smanjuje neugodno ljuštenje kože
Ulje pšeničnih klica prirodni je izvor vitamina E te omogućuje bržu regeneraciju i smanjuje neugodno ljuštenje kože
 
Kako zadržati lijepu boju

Za zadržavanje preplanule boje dobro je koristiti pripravke bogate beta-karotenom. Kožu treba njegovati hidratantnim tonicima i mlijekom za tijelo koje bi trebalo sadržavati ulje pšeničnih klica, kokosovo ulje ili shea maslac
 
Koži je potrebno mnogo vode

Kožu je potrebno zaštititi i adekvatnim unosom tekućine u organizam tijekom cijelog dana. Ako provedete veći dio dana na suncu, bit će potrebno i nekoliko litara vode radi obilnog znojenja. Izbjegavajte alkohol i gazirane napitke.
 
Kada je UV indeks visok

Kada je UV indeks između 0 i 2, opasnost od UV zračenja je minimalna. Indeks 3 i 4 smatra se niskim, a 5 i 6 je srednji. Opasni su visoki indeksi (od 7 do 9) i vrlo visoki – 10 i više. Zaštitimo se tako da se ne izlažemo suncu između 11 i 16 sati.
 
Zaštita pola sata prije sunčanja

Primjena odgovarajuće količine proizvoda, dajući mu dovoljno vremena da se apsorbira, prije izlaganja suncu i ponovna primjena često imaju ključne uloge u osiguravanju da koža primi i održi potrebnu razinu zaštite. Zaštitu nanesite 30 minuta prije sunčanja i obnavljajte svaka dva sata.
 
Važno je odabrati pravi zaštitni faktor

Nemojte boraviti na izravnom suncu, posebno kad je najintenzivnije. Tamo gdje hlad nije dostupan, stvorite svoj: prekrijte tijelo laganom odjećom i šeširom. Zaštitite izložena područja vašeg lica i tijela preparatom za zaštitu od sunca koji je posebno formuliran kako bi odgovarao vašoj dobi, tipu i stanju kože. Važno je odabrati proizvod za zaštitu od sunca s optimalnim zaštitnim faktorom (SPF) za vašu kožu. SPF pomnožen s prirodnom zaštitom kože u minutama označava maksimalnu duljinu vremena u kojemu možete izložiti kožu suncu bez rizika od oštećenja. SPF zaštita ovisi o korištenju pravih količina proizvoda, pa je najsigurnije da ostanite na suncu samo 60 % vremena od onog koje SPF dopušta.
Jasminka Knežević
Kako zadržati lijepu boju
Za zadržavanje preplanule boje dobro je koristiti pripravke bogate beta-karotenom. Kožu treba njegovati hidratantnim tonicima i mlijekom za tijelo koje bi trebalo sadržavati ulje pšeničnih klica, kokosovo ulje ili shea maslac
Koži je potrebno mnogo vode
Kožu je potrebno zaštititi i adekvatnim unosom tekućine u organizam tijekom cijelog dana. Ako provedete veći dio dana na suncu, bit će potrebno i nekoliko litara vode radi obilnog znojenja. Izbjegavajte alkohol i gazirane napitke.
Kada je UV indeks visok
Kada je UV indeks između 0 i 2, opasnost od UV zračenja je minimalna. Indeks 3 i 4 smatra se niskim, a 5 i 6 je srednji. Opasni su visoki indeksi (od 7 do 9) i vrlo visoki – 10 i više. Zaštitimo se tako da se ne izlažemo suncu između 11 i 16 sati.
Zaštita pola sata prije sunčanja
Primjena odgovarajuće količine proizvoda, dajući mu dovoljno vremena da se apsorbira, prije izlaganja suncu i ponovna primjena često imaju ključne uloge u osiguravanju da koža primi i održi potrebnu razinu zaštite. Zaštitu nanesite 30 minuta prije sunčanja i obnavljajte svaka dva sata.
Važno je odabrati pravi zaštitni faktor
Nemojte boraviti na izravnom suncu, posebno kad je najintenzivnije. Tamo gdje hlad nije dostupan, stvorite svoj: prekrijte tijelo laganom odjećom i šeširom. Zaštitite izložena područja vašeg lica i tijela preparatom za zaštitu od sunca koji je posebno formuliran kako bi odgovarao vašoj dobi, tipu i stanju kože. Važno je odabrati proizvod za zaštitu od sunca s optimalnim zaštitnim faktorom (SPF) za vašu kožu. SPF pomnožen s prirodnom zaštitom kože u minutama označava maksimalnu duljinu vremena u kojemu možete izložiti kožu suncu bez rizika od oštećenja. SPF zaštita ovisi o korištenju pravih količina proizvoda, pa je najsigurnije da ostanite na suncu samo 60 % vremena od onog koje SPF dopušta.
Najčitanije iz rubrike