Ekonomija
UNAPRJEĐIVANJE BRENDIRANJA

Dvije trećine naših vina su vrhunska
Objavljeno 6. srpnja, 2020.
"HGK će i dalje brendom Vina Croatia Vina Mosaica i vlastitim sredstvima i sredstvima vinskih omotnica, EU fondova, raditi na međunarodnoj promociji hrvatskih vina. Međutim, za snažniju nacionalnu promociju trebamo jačati naše regionalne organizacije. Njihovo financiranje u budućnosti treba postati stabilna stavka u državnom proračunu. Stoga i ovim putem pozivam naše vinare da po uzoru na slavonsku udrugu Graševina Croatica registriraju udruge Vino Dalmacije, Središnju bregovitu Hrvatsku i Vinistru kao regionalne organizacije, jer je to ključna pretpostavka za snažnije državne potpore i provedbu Zakona o vinu u dijelu koji se tiče marketinga", rekao je potpredsjednik HGK-a za poljoprivredu i turizam Dragan Kovačević na konferenciji VinMarKon, prvoj hrvatskoj konferenciji o vinskom marketingu, koja je u zagrebačkom Internationalu okupila vinare, vinske profesionalce i ljubitelje vina te predstavnike sektora HoReCa, a cilj je bio procijeniti postojeću strategiju vinskog marketinga te definirati smjernice za unaprjeđivanje brendiranja.

Krunoslav Karalić, pomoćnik ministra poljoprivrede za poljoprivredno zemljište, biljnu proizvodnju i tržište, rekao je da su dvije trećine hrvatskih vina u kategoriji kvalitetnih i vrhunskih vina, no, da bismo se pozicionirali na međunarodnom tržištu kao vinarska zemlja, svakako je jako važno ulagati u marketing. Upravo je Ministarstvo Zakonom o vinu iz 2019. godine uspostavilo sustav marketinškog označavanja vina i četiriju marketinških regija na temelju strategije Hrvatske gospodarske komore i Udruženja vinarstva HGK-a.

"Kroz vinsku omotnicu uveli smo novu mjeru, promociju vina na tržištima trećih zemalja. Reagirali smo brzo i mjerama nakon korone, za destilaciju i skladištenje vina, u vrijednosti od 43 milijuna kuna", naglasio je Karalić o mjerama koje je Vlada RH usvojila prošlog tjedna na temelju prijedloga Hrvatske gospodarske komore. U sklopu konferencije predstavljen je i utjecaj koronavirusa na vinsko tržište, zatim važnost udruživanja vinara i zajedničkog nastupanja na tržištu i smjernica za izradu poslovnog i marketinškog plana u vinskoj industriji. Z.R.
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike