Osijek
“HEAD ON EAST CROATIA”

Hedonizam je ovdje na istoku
Objavljeno 2. lipnja, 2020.

Slavonija i Baranja posljednje dvije godine, prema podatcima e-visitora, postale su zanimljiva turistička destinacija jer kontinuirano raste i broj dolazaka i noćenja. Lani su tako turistički poduzetnici i djelatnici na području Osječko-baranjske županije zabilježili 233 tisuće noćenja, što je 15 posto više u odnosu prema 2018. godini kada su zabilježene 202 tisuće noćenja.

I ova, 2020. godina započela je obećavajuće rastom noćenja te ih je u siječnju bilo 30 posto više u odnosu prema siječnju 2019. U veljači se taj rast usporio, no i dalje je zabilježeno sedam posto više noćenja u odnosu prema prethodnoj godini. I onda stiže problem na globalnoj razini, pandemija koronavirusa koja je najsnažnije pogodila upravo turistički sektor. Zaustavljena su sva putovanja, zatvorene granice i cijeli je svijet stao u trenutku. U ožujku je to prouzročilo 60-postotno smanjenje broja noćenja u odnosu prema istom mjesecu 2019. godine, ukupno od 1. siječnja do 15. svibnja bilježi se 56-postotni pad u broju noćenja u odnosu prema istom razdoblju lani, kažu podatci e-visitora.

Međutim, tijekom pandemije turističke zajednice nisu mirovale. To je vrijeme iskorišteno za nastavka izgradnje sustava koji stavlja hedonizam u srce doživljaja koji nude Slavonija i Baranja te pozivaju na obilazak istoka Hrvatske s pomoću brenda "Head On East Croatia".

"Priča se o promjenama u ponašanju potrošača, kao i ukupnog tržišta. Jedna od prvih promjena koje smo primijetili jest okretanje dijela prodajnih kanala prema kontinentu koji je do sada bio relativno nezanimljiv turističkim agencijama. Tako smo u Turističkoj zajednici Osječko-baranjske županije primili i s velikim zadovoljstvom ‘servisirali‘ nemali broj upita o ponudi na razini destinacije od turističkih agencija iz Zagreba i s Jadrana. Velik broj inicijativa nastao je u kratkom vremenu koje se okreću upoznavanju cijele Hrvatske, s posebnim naglaskom na kontinent", kaže Ivana Jurić, direktorica TZ Osječko-baranjske županije, dodajući da su svježe lansirali kampanju na društvenim mrežama pod nazivom Hedonizam je na istoku! #HeadOnEastCroatia #VisitSlavonijaBaranja, kojom u suradnji s turističkim djelatnicima poziva na obilazak istoka Hrvatske.

Radni naziv kampanje je Slavonija-20, a glavni akteri su ljudi koji nude turističke doživljaje ali ih ujedno i sami žive svaki dan. Videoisječcima u vlastitoj režiji “ambasadori” destinacije poput Tomice Đukića, chefa Hotela Osijek i hrvatske nogometne reprezentacije, gimnastičara svjetske klase Roberta Seligmana ili djelatnika Parka prirode Kopački rit predstavljaju kako provode svoje vrijeme do ponovnog posjeta gostiju. Vladimir Škrobo Bajo poziva goste na Čvarak fest u Baranju, Tomislav Žajdlik iz Državne ergele Đakovo pokazuje pak kakav je privilegij raditi posao koji uključuje druženje sa ždrebetom lipicanca, a turistički bloger Mario Jukić otkriva ljepotu riječnih plaža uz Dunav i Dravu. Poseban doživljaj života u skladu s prirodom predstavio je poznati fotograf Mario Romulić otkrivajuću svoju novu strast u proizvodnji domaće hrane. Svi oni zajedno pozivaju na otkrivanje istinskog hedonizma koji nude Slavonija i Baranja.

Dario Kuštro
U fokusu su aktivni, zeleni i kulturni hedonizam; hedonizam duha i, naravno, enogastronomija
JAKA PODRŠKA
Sve te aktivnosti bilo bi iznimno teško realizirati bez jake podrške Osječko-baranjske županije i Odjela za turizam. Tu je i podrška župana Ivana Anušića, koji je turizam odabrao kao strateški sektor za razvoj županije zbog velikog prostora za integraciju s poljoprivrednim sektorom.
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike