Mozaik
KAMPANJA ZA PROLJEĆE/LJETO 2020.

BiteMyStyle - kolekcija
koja pokazuje da moda
može prkositi izazovima
Objavljeno 23. svibnja, 2020.
U vremenu kada je moda pala u drugi plan i životni prioriteti nam se preslažu, svojom novom kampanjom za kolekciju proljeće/ljeto 2020., naš poznati dizajner Zoran Aragović za svoj brand BiteMyStyle, dokazao je još jednom da moda doista mora biti dio današnjice, jer može unijeti radost u naše živote i postati nam točka gledišta s koje ćemo prkositi ovim vremenima.

Kolekcija je koloristički podijeljena u dva dijela - jedan u pastelnijim tonovima i jedan u tamnijim u kojem dominiraju crna, tamnoplava i ljubičasta boja. Vođeno tom podjelom, stvarana je i sama kulisa reklamne kampanje nove kolekcije.

Kao savršena kulisa za snimanje kolekcije za aktualnu sezonu pokazao se interijer i eksterijer frizerskog salona Fabula de forma s kojim poznati dizajner već dugi niz godina surađuje na brojnim snimanjima i revijama. Za “topliju” modnu priču poslužila je pozadina s drvenim elementima, dok su drugoj pozadina bili metal i aluminij kao hladni materijali. S obzirom na to da je kolekcija inspirirana 1980-im godinama i disco-erom, i šminka i frizura prate motiv proljetno-ljetnih kreacija. Kosa je naglašenog volumena, tzv. afro looka, dok je make up koloristički jak s naglašenim očima. Kolekcija je vrlo nosiva, mladenačka, karakterističnih lepršavih i fluidnih formi s kojima Aragović i dalje koketira u kombinaciji s geometrijskim elementima prugica i točki. Novitet je da su sada izrađene u glitteru s kojim u obliku aplikacija ukrašava odjevne predmete. Upravo su šljokice ono što se dominantno provlači kroz cijelu kolekciju, pa su njima dekorirani ovratnici, manžete ili pak rubovi haljina i suknji.

Sama scenografija kampanje je jednostavna, a fotografije prizivaju pozitivnu energiju ludih osamdesetih. Vraćanjem u prošlost, poruka je jasna - u trenucima kada nam je stres na vrhuncu, a briga postala dio svakodnevice, moramo izdvojiti vrijeme za sebe u kojem ćemo se zabaviti i osjećati poput disco-dive spremne za party, naravno, uz sve preporučene mjere opreza.

Već niz sezona brend BiteMyStyle radi s istim timom suradnika, pa je tako za fotografiju bio zadužen Denis Butorac, za make up Ivana Bilandžija Billy, a kosa je rad Katice Topčić za Kevin Murphy Hrvatska. Uloge zaštitnih lica BiteMyStyle kolekcije za proljeće/ljeto 2020. pripale su manekenkama Luni Valas i Katarini Mamić iz Talia Model. M.Kokaj
Moramo izdvojiti vrijeme za sebe u kojem ćemo se zabaviti i osjećati poput disco-dive spremne za party
Možda ste propustili...

MANIFESTACIJA “DJECA SA SELA U KOLU SU VESELA” U VOĆINU

Održavanje dječje smotre najbolji je način da čuvamo svoju folklornu tradiciju

ODLIČAN NASTAVAK GODINE KOJU JE ZAPOČELA NAGRADAMA

Natalie Dizdar priprema se za Zagrebački festival i veliku turneju

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

U ORGANIZACIJI ZAKLADE “HRVATSKA ZA DJECU”

Maturanti iz domova zasjali na posebnoj modnoj reviji

2

NOVI SPIN NA HOROR PROŽET CRNIM HUMOROM

“Abigail” u kinima: Otkačena zabava puna krvave akcije

3

HELIKOPTER ZA POVIJEST

Posljednja poruka Ingenuityja, kraj leta iznad Marsa