Autoglas
NOVA FIAT PANDA 4X4

Nakon 9 uspješnih godina nasljednik stiže prije jeseni
Objavljeno 19. svibnja, 2020.
Jedno je sigurno, nova Panda neće imati dizelski motor, a ni LPG verziju

Render talijanskog dizajnera Tommasa D‘amica prikazuje potpuno novo izdanje Fiata Pande koje će vjerojatno stići do ljeta ili najkasnije početkom jeseni. Prema pisanju talijanskog portala motori.news, nije riječ o službenim renderima, ali su na pravom putu da prikažu izgled nove generacije legendarne Pande, koja bi na ceste trebala prije kraja godine.

Na renderima je prikazan model 4X4, ali će se vizualne i tehnološke izmjene odnositi na sve njezine verzije. Na renderima koje je prikazao Tommaso D’Amico prednji dio će se promijeniti novim profilom svjetala. Uz novu prednju masku Panda će dobiti LED prednja svjetla (prema izboru Full LED), a gotovo je siguran i debi novog Fiatova logotipa.

Dizelskog motora neće biti, a nakon oproštaja od motora FIRE 1.2 sa 69 KS, Fiat Panda izgubit će i LPG verziju. Umjesto toga trebala bi ostati verzija na prirodni plin. U postrojenju Termoli, nakon 23.233.856 proizvedenih motora, završena je proizvodnja poznatog robotima napravljenog motora kako bi se napravilo mjesta za najmoderniji Firefly. Pogonska osnova za novu Pandu bit će mali dvocilindrični turbobenzinac od 900 ccm i 85 KS, ovdje u kombinaciji s pogonom na sve kotače i 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Novi 1.3 motor sa 101 KS nije zasad u planu, ni za verziju Sport.

Za obilježavanje 40 godina Fiata Pande stiže i Sport verzija, s detaljima koji će je učiniti agresivnijom i koji će se pokazati i na Fiatu Pandi 4×4. Mogli bi stići i 16-inčni laki naplatci s gumama širine 185 mm. Iznutra će opremljenije verzije imati digitalnu ploču s instrumentima, kao i redizajnirani Tipo, koji stiže prije ljeta. U skladu s vremenom, očekuje se ugradnja novog Uconnect infotainment sustava s velikim zaslonom koji će zamijeniti Uconnect radio. Još nije poznato hoće li na infotainment sustavu novog Fiata Pande 4X4 postojati namjenski zaslon s terenskim instrumentima kao što su pokazivači kuta ili bočnog nagiba.

No već sad se zna kako će Panda standardno imati novi ADAS, dio kojeg je automatsko kočenje u nuždi. Osim toga, uvest će se i nove boje, vjerojatno i za 4X4.

Mato Pavličević
NOVA GENERACIJA BIT ĆE MODERNIJA
Cijene novog Fiata Pande 4X4 trebale bi ostati u skladu s trenutnim cjenikom. Dobra ušteda u odnosu prema aktualnom modelu, s obzirom na to da će nova generacija biti modernija i znatno opremljenija. Inače, sve je počelo 1980. godine kada je Fiat predstavio štedljivo i funkcionalno gradsko vozilo - Pandu. Odmah je bila prepoznatljiva zbog upečatljive kutijaste karoserije.
Možda ste propustili...