Autoglas
KOMBI IDE DALJE

Mercedes Vito dobio je nove motore i pregršt tehnologije
Objavljeno 24. ožujka, 2020.
Zahvaljujući svojoj raznovrsnosti, Vito je priznati partner uslužnih tvrtki

Od svog predstavljanja Mercedes-Benz Vito, koji se proizvodi u gradu Vitoria u Španjolskoj, predstavlja primjer raznovrsnog kombija srednje klase. Od jeseni 2014. prodano je oko 530.000 komada treće generacije ovog modela. Nakon iscrpne nadogradnje, nova inačica još je atraktivnija.

Istaknuti modeli uključuju eVito Tourer, električnu izvedbu s nultim lokalnim emisijama, visokim okretnim momentom i dometom do 421 km, kao i izvedbu s novim, učinkovitim i snažnim 4-cilindričnim dizelskim motorom. Novi Vito može se identificirati po restiliziranoj maski hladnjaka, Mercedesova zvijezda postavljena je na sredinu maske hladnjaka, a nadopunjena je i unutrašnjost Vita. Novi Vito koristi digitalni radio (DAB+) u svim inačicama audiosustava. Već sama priprema za radio s dva prednja zvučnika konfigurirana je za DAB, kao što je Audio 10 sustav, koji može primati signal digitalnih radiostanica. To znači da je kristalno čist prijam bez smetnji moguć na velike udaljenosti uz visoku kvalitetu zvuka.

Bogatija je i sigurnosna oprema. Active Brake Assist, Distronic i digitalno unutrašnje osvrtno zrcalo proširuju raspon sustava pomoći u vožnji novog u odnosu prema prethodnih 10 do 13 sustava. Time Vito nastavlja tradiciju ponovnog definiranja sigurnosnih standarda u ovom segmentu. Sustav inteligentnih svjetala ILS također je dostupan kao alternativa halogenim prednjim svjetlima. Kompletni paket zaokružuju LED pokazivači smjera, LED dnevna pozicijska svjetla i LED kratka svjetla, dugo svjetlo i svjetlo u zavojima.

Dosta je novosti i glede motorizacije. Prije svega, 2.0-litreni turbodizelski motor OM 654 za verzije s pogonom na stražnje ili sve kotače. Preuzet je iz ponude Mercedesovih automobila i optimiziran za učinkovitost i niže emisije. Novi motor još je učinkovitiji, čišći, ali i tiši i s manje vibracija u odnosu prema OM 651. Razvija 136 KS/330 Nm; 163 KS/380 Nm i 190 KS/440 Nm. U izvedbi s pogonom na prednje kotače, Vito je dostupan s baznim motorom OM 622. Obujma je 1,7 litara, razvija 102 KS/270 Nm i 136 KS/330 Nm, koji je, za razliku od dvolitrenog, ugrađen sprijeda poprečno. Uz njega se isporučuje ručni 6-stupanjski mjenjač. Za verzije sa stražnjim pogonom sad je dostupan automatski mjenjač 9G-TRONIC.

Vozači mogu koristiti prekidač Dynamic Select za odabir programa vožnje ‘‘Comfort‘‘ i ‘‘Sport‘‘ i time prilagoditi ponašanje mjenjača prema potrebama. Alternativno, mogu ručno prebacivati stupnjeve u režimu ‘‘M‘‘ koristeći Direct Select polugice mjenjača iza upravljača. Osim toga, prvi put u modelima Vito, eVito, V-klasi i EQV od listopada 2020. bit će dostupan sustav zračnog ovjesa Airmatic, koji ovjes namješta prema uvjetima na cesti. Zahvaljujući većoj udaljenosti od tla, udobnost vožnje je zadržana i na teškom terenu.

Milan Bugarić
BIRA SE IZMEĐU ČAK TRI DUŽINE
Vito također demonstrira svoju raznovrsnost i u drugim područjima. To je jedini model u svojoj klasi koji je moguće dobiti u tri dužine, dva osovinska razmaka i tri pogonska sustava, uz nosivost do 1369 kg. Osnovni modeli su panel van, Vito Tourer i Vito Mixto, koji premošćuje razmak između izvedbi panel van i Tourer. Tu su i posebne linije opreme, pa je Vito Tourer dostupan s linijama Base, Pro ili Select. Paleta boja metalik lakova proširena je s grafitno sivom i selenit sivom bojom. U ponudi za sve modele nalazi se i hyacinth crvena metalik boja poznata iz Mercedes-Benz automobila.
Možda ste propustili...