Autoglas
RENAULTOV ADUT

Talisman stiže bez benzinskih motora
Objavljeno 3. ožujka, 2020.
Talisman, najveća i najluksuznija Renaultova limuzina trebala je biti predstavljena danas u Ženevi, no koronavirus ipak nije dao

I Renault se našao u problemu nakon otkazivanja ženevskog Motor Showa jer je tamo danas (utorak) trebao službeno predstaviti svoju najveću i najluksuzniju limuzinu - Talisman. I trebao je u Ženevu stići bez benzinskih motora, no sada mora tražiti novi put predstavljanja. S obzirom na sadašnji izgled, to mu neće biti problem.

Od samog predstavljanja kupci su Talisman najviše kupovali zbog dizajna, stila i privlačnosti. Prednji kraj novog Talismana sada je profinjeniji zahvaljujući kromiranim poprečnim umetcima i prednjem odbojniku drukčijeg profila. Adaptivna prednja svjetla opremljena su tehnologijom LED Matrix i dinamičkim pokazivačima smjera. Elegantan oblik istaknut je svjetlosnim potpisom u obliku slova C, prepoznatljivim obilježjem Renaultovih modela. Čist i profinjen dizajn stražnjeg kraja novog Talismana naglašen je Full LED svjetlima uokvirenima kromom i dinamičkim pokazivačima smjera. Straga smještena antena u obliku peraje morskog psa poboljšava kvalitetu multimedijskog sustava Talismana, a pritom mu daje sportskiji izgled.

Promjene se, i to nabolje, vide u unutrašnjosti. Novi kromirani umetci ističu oblik središnje konzole koju sada krasi i ambijentalna rasvjeta, a novi drveni umetci na armaturnoj ploči i vratima daju poseban dodir elegancije.

Promišljen dizajn
Vozač i putnici preko sustava Multi-sense mogu odabrati neku od osam zadanih boja ambijentalnog osvjetljenja. Armaturna ploča još je privlačnija zahvaljujući prilagodljivom 10,2-inčnom zaslonu koji je dio serijske opreme od razine opreme Intens. Novi Talisman je udobniji i ergonomičniji od prethodnika. Središnja konzola omogućuje bežično punjenje telefona, a na gumbima za upravljanje klima-uređajem prikazana je temperatura za lakše podešavanje. Novi gumb „Auto-Hold” zadržava vozilo na mjestu kad nije aktivirana parkirna kočnica. Komande tempomata sad su smještene na upravljaču.

Novi Talisman dodatno je poboljšan još naprednijim sustavima za pomoć u vožnji koji omogućuju autonomnu vožnju druge razine. Sustav za pomoć u vožnji autocestom i u prometnim gužvama spaja adaptivni tempomat sa sustavom za pomoć pri zadržavanju vozila u središtu traka, koji funkcionira čak i u zavojima. Ta funkcija prilagođava brzinu između 0 i 160 km/h, održavajući pritom odgovarajući sigurnosni razmak od vozila ispred. Sustav može automatski zaustaviti i zatim ponovno pokrenuti automobil unutar tri sekunde bez ikakvih uputa vozača. Aktivni sustav kočenja u nuždi sada prepoznaje pješake i bicikliste.

Brži i udobniji
Talisman je opremljen sustavima za pomoć u vožnji koji vožnju čine sigurnijom i udobnijom. Oni uključuju upozorenje na izlazak iz voznog traka, sustav zadržavanja vozila u voznom traku, upozorenje na umor vozača, upozorenje na vozilo u mrtvom kutu koji sada upotrebljava dva radarska senzora smještena u stražnjem kraju vozila i sustav upozorenja na nadolazeći promet straga.

Novi Talisman jedino je vozilo u klasi opremljeno šasijom 4CONTROL. Sustav upravljanja četirima kotačima 4CONTROL uvijek je aktivan i automatski zakreće stražnje kotače. Šasija 4CONTROL Talismanu osigurava jedinstvenu razinu preciznosti i okretne vozne osobine u gradu za vozilo ove veličine. Šasija radi u kombinaciji s prilagodljivim ovjesom kako bi osigurala optimalnu stabilnost i udobnost kontinuiranim prilagođavanjem rada amortizera. Sustav je posebno podešen za veću učinkovitost i bolju stabilnost prilikom prelaska preko neravnina.

Novi Talisman opremljen je Renaultovim dizelskim motorima koji ispunjavaju najstrože ekološke norme i opremljeni su tehnologijom selektivne katalitičke redukcije te sustavom ubrizgavanja tekućine AdBlue® za smanjenje emisija NOx. Dostupan je s 1,7-litrenim dizelskim motorom Blue dCi snage 120 ili 150 KS i 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Uz vrlo nisku potrošnju goriva u mješovitoj vožnji - samo 4,9 l/100 km (128 g/km CO2) - idealan je automobil za flotne kupce. Uz taj motor, dostupan je i 2,0-litreni dizelski motor Blue dCi s 200 KS, koji snagu prenosi preko 6-stupanjskog automatskog mjenjača s dvostrukom spojkom EDC. Ta se inačica odlikuje snažnim ubrzanjima i brzim odzivom, a savršena je za one koji traže vrhunske performanse i zavidno nisku potrošnju goriva – 5,6 l/100 km (146 g/km CO2).

Milan Bugarić
// PREMIJERA //
NOVE PRESVLAKE, ALI I LED SVJETLA
Početna razina opreme novog Renault Talismana dostupna je s novim presvlakama, a koža je dio opcijske opreme već od druge razine opreme Intens. Kožnate presvlake Riviera dolaze u tri boje: svijetlosmeđoj, kestenjasto smeđoj i crnoj. Razina opreme Initiale Paris na izbor nudi ekskluzivne presvlake od napa kože crne ili svijetlosmeđe boje sa šavovima boje konjaka.

Nakon novog Espacea, novi Talisman drugi je Renaultov model opremljen LED Matrix Vision svjetlima. Inteligentni prilagodljivi sustav osvjetljenja povećava sigurnost zahvaljujući većoj učinkovitosti u odnosu na tradicionalne LED sustave. U usporedbi sa starijim modelima, kod novog Talismana osvjetljenje je 50 % snažnije, a vidljivost je povećana na 220 m u usporedbi sa 175 m prethodne generacije. Svjetlosni snop kontinuirano se prilagođava uvjetima na cesti i drugim vozačima, što vožnju učiniti opuštenijom.
Prilagodljivo i intuitivno sučelje
Multimedijski sustav Renault Easy Link nudi prilagodljivo i intuitivno sučelje. Okomito postavljen 9,3-inčni zaslon unosi dašak suvremenosti u putnički prostor. Renault Easy Link uključuje digitalni radio, multimedijski sustav i sustav za povezivanje s telefonom kompatibilan s aplikacijama Android Auto i Apple CarPlay, te navigacijski sustav s funkcijom pretraživanja adresa putem Googlea, prikazom cijena goriva i informacijama o prometu u stvarnom vremenu. U početnoj razini opreme Zen Renault EASY LINK dolazi sa 7-inčnim zaslonom i kompatibilan je s aplikacijama Android Auto i Apple CarPlay.
Možda ste propustili...

TRI SERVISNE AKCIJE ZA ČLANOVE PROGRAMA VJERNOSTI

Odlična servisna ponuda Citroëna

ORAHOVČANIN KOJI VOLI OLDTIMER MOTOCIKLE

Godinama zaljubljen u karting i oldtimere