Tehno
OSNOVA USPJEŠNIJEG POSLOVANJA

Tele2 i PBZ Card za digitalizaciju malih i srednjih poduzetnika
Objavljeno 28. veljače, 2020.
Digitalizacija poslovnih procesa malih i srednjih poduzetnika (MSP) osnova je njihova uspješnijeg poslovanja, a time i ukupnog gospodarskog rasta, s obzirom na izniman udjel MSP-ova u hrvatskom gospodarstvu, poručili su to čelnici Tele2 i PBZ Carda na predstavljanju Fiskalke, najnovijeg proizvoda iz Tele2, osmišljenog u suradnji s vodećom hrvatskom kartičnom kućom. Riječ je o jedinstvenom proizvodu s kojim obveznici fiskalizacije dobivaju praktično i mobilno blagajničko rješenje s integriranim gotovinskim i kartičnim plaćanjem, a uređaj podržava i najnovije načine plaćanja mobitelom kao što su NFC te Apple Pay i Google Pay. U Tele2 i PBZ Cardu ističu da su Fiskalkom odgovorili na trendove i potrebe korisnika, jer istraživanja potvrđuju da trgovci koji prihvaćaju platne kartice kao sredstva plaćanja imaju znatna povećanja prihoda i prodaje. Također, udjel kartičnog plaćanja u Hrvatskoj stalno raste i 2018. godine iznosio je 41,7 posto ukupnog obujma fiskaliziranih računa. Istodobno, domaće analize pokazuju da je samo tri do deset posto tvrtki u trgovini i turizmu digitaliziralo svoje poslovanje, a upravo je u tim sektorima znatan udjel MSP-ova i obveznika fiskalizacije. I u ovoj godini nastavljamo s predstavljanjem rješenja koje u skladu s trendovima odgovara na potrebe korisnika. Našim inovativnim i jedinstvenim proizvodom Fiskalkom malim i srednjim poduzetnicima jednostavno i transparentno olakšavamo svakodnevnu rutinu s fiskalizacijom. Zahvaljujući suradnji s PBZ Cardom, Monri Paymentsom i BIOS ICT-om uveli smo fintech trend u B2B sektor, a posebno me veseli to što naš proizvod ide ukorak s najnaprednijim principima te omogućava nadogradnju za mobilna plaćanja, kao što je NFC ili Apple Pay i Google Pay. Vjerujem da će obveznici fiskalizacije u ovom poslovnom rješenju prepoznati prednosti digitalne transformacije svojeg poslovanja koja će im u konačnici omogućiti učinkovitije poslovne procese, zadovoljnije korisnike i, naravno, poslovni rast“, izjavio je Viktor Pavlinić, predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska. Mogućnost prihvata kartica na različitim lokacijama, ne samo u jednoj trgovini ili uredu, može biti prilika za nove poslovne pothvate ili proširenje poslovanja. Primjerice, tijekom turističke sezone mobilni POS jedina je mogućnost za turiste koji kod sebe nemaju gotovine, dok onima čiji se posao sastoji od terenskog rada, poput prodaje osiguranja ili dostave na kućni prag, mobilni POS može povećati konverziju i olakšati posao, poručili su iz Tele2.
Jasminka Knežević
Najčitanije iz rubrike