Regija
POŽEŠKO-SLAVONSKA ŽUPANIJA RADI NA KVALITETI PONUDE

Zlatna Slavonija - izrađena je marketinška i poslovna analiza
Objavljeno 20. veljače, 2020.
POŽEGA - Objedinjeni Projektom integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji Zlatna Slavonija, svi koji pridonose razvoju i kvaliteti turizma, od vlasnika smještajnih objekata, ugostitelja, OPG-ova, do turističkih agencija, suvenirnica i udruga s područja Požeško-slavonske županije okupili su se na dvodnevnoj konferenciji pod nazivom "Dani kvalitete u turizmu u destinaciji Zlatna Slavonija". Završena je prva faza projekta, u kojoj su sudjelovali svi subjekti, za koje je napravljena marketinška i poslovna analiza, istraživanje mišljenja svih dionika u turizmu te gostiju koji borave u destinaciji.Partneri na projektu su gradovi Požega, Lipik, Pakrac, Kutjevo, Pleternica i Općina Velika, pripadajuće turističke zajednice te, kao krovne institucije, Požeško-slavonska županija i županijska Turistička zajednica. Domaćini konferencije bili su požeška Turistička zajednica i Grad Požega. Projekt je odobrila Hrvatska turistička zajednica (HTZ), vrijednost mu je 375.000 kuna, od čega je HTZ izdvojio 126.000 kuna, a partneri na projektu ostatak od 249.000 u jednakim dijelovima. Ovim je projektom Požeško-slavonska županija postala prva destinacija u Slavoniji koja je krenula sustavno raditi na kvaliteti.

U prepunoj dvorani Hrvatske gospodarske komore požeški gradonačelnik Darko Puljašić govorio je o mogućnostima koje turizam pruža za ukupni razvoj. Pri tome je naglasio:

- Shvatili smo da jedino zajedničkim naporima možemo osmisliti i kvalitetu destinacije. Svjesni smo da imamo vrhunski proizvod i da nikako jedni drugima nismo konkurencija. Jedino Slavonija zajedno i cijela može zahtjevnom turistu ponuditi desetak dana vrhunske zabave i uživanja, jer mi smo kraj gdje se isplati doći.

O Studiji integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji govorila je Đurđica Šimičić, Feel IQM, prezentirajući rezultate projekta IQM Destination Zlatna Slavonija, zaključila je:

- Imamo još jako puno posla, važno je da postoji svijest o važnosti kvalitete, tako da imamo edukativne programe za sve subjekte, i za hotelijerstvo, i za prodaju, za digitalni marketing i za sve ono što osjetimo da je potrebno znanje na terenu, nudimo svoje profesionalce koji ciljano i fokusirano daju dodatna znanja. Radit ćemo i brošuru sa svim objektima, moramo pomoći ljudima, fotografije će biti profesionalne i služiti cjelokupnoj promociji. Najveći dobitak je njegovanje tradicijskih vrijednosti i svijest o njima, što se pokazalo kao velika potreba - rekla je Đurđica Šimičić.

Anamarija Cicarelli, Interligo d.o.o., govorila je o temi "Izazovi i uspjeh privatnog smještaj u Zlatnoj Slavoniji", a Pero Matić, Dokumentalist Dubrovnik, o financijama i ulaganju u turizam Zlatne Slavonije. Vedran Pražen, Smartingo, Digital marketing, dao je neke praktične savjete, a dr. sc. Izidora Marković Vukadin, Institut za turizam, informirala je o mjerenju indikatora održivog razvoja. Aromaterapija u Zlatnoj Slavoniji zanimljiva je tema Anamarije Pažin Morović, Beatuy bar j.d.o.o. Dvodnevna konferencija završila je dogovorom o planovima za nastavak provedbe projekta tijekom ove godine.

Branka Starčević Tesari
Dobili savjetnike, dobit će i fotografije
Rezultati provedbe ovog projekta se tek očekuju, rekla je Silvija Podoljak, direktorica Ureda turističke zajednica Grada Požege: “Svaki subjekt projekta dobio je poslovnu i marketinšku analizu, dobio je osobe koje može uvijek nazvati i pitati za savjet, a u drugoj fazi će dobiti i fotografije i dr. Ovdje će dobiti poticaj i vjetar u leđa, da mogu sigurno i snažno pokazati što naša zlatna Slavonija ima“. Svim subjektima projekta dodijeljeni su certifikati o provedenoj prvoj fazi.
Možda ste propustili...

U BELIŠĆANSKOJ KNJIŽNICI

Nova kreativna radionica za djecu

ŽUPAN DEKANIĆ PRIMIO I DARIVAO MALE NOGOMETAŠE

Uspješni limači NK-a Radnički

NA TRGU U SREDIŠTU NAŠICA

Škola je predstavila strukovna zanimanja

Najčitanije iz rubrike