Ekonomija
OSNOVANA ZAJEDNICA POSLOVNOG TURIZMA HGK

Hrvatska ima veliki potencijal za razvoj kongresnog turizma
Objavljeno 20. veljače, 2020.
Poslovni turizam postaje sve zanimljiviji domaćoj struci jer rješava najveću boljku – sezonalnost. Stoga je u Hrvatskoj gospodarskoj komori osnovana Zajednica poslovnog turizma čiji je cilj jačanje i razvoj upravo tog segmenta turističke ponude. Jasmina Bilać, vlasnica putničke agencije ProConventa, izabrana je za predsjednicu novoosnovane Zajednice poslovnog turizma Hrvatske gospodarske komore, a njezin će zamjenik biti Pavle Marković iz Ban toursa. Bilać je pozvala da se članovi Zajednice što više aktiviraju u realizaciji svojih potreba, ali i educiranju stručnjaka kako bi se standard struke još više podigao. "Želim da budemo što prepoznatljiviji u svijetu, ne samo kao destinacija sunca i mora nego i po kvalitetnoj kongresnoj ponudi. Dakle, promocija i edukacija su nam prioriteti, a veliki naglasak ćemo staviti i na suradnju s drugim institucijama poput nadležnog ministarstva i HTZ-a“, istaknula je Bilać. Pomoćnik ministra turizma Robert Pende naglasio je da se proizvod poslovnih skupova prema Strategiji razvoja turizma do 2020. godine smatra jednim od potencijalno važnijih turističkih proizvoda Hrvatske. "Unatoč povremenim oscilacijama, tržišni trendovi upućuju na globalno stabilan rast ovog proizvoda, što se reflektira i na performanse u Hrvatskoj. Percipira nas se kao atraktivnu i poželjnu destinaciju poslovnih skupova, a oni su idealni za produženje sezone, bolju iskorištenost hotelskih kapaciteta i povećanje turističke potrošnje. Ne smijemo zanemariti ni prilike za generiranje nove odmorišne potražnje konvertiranjem poslovnih gostiju“, istaknuo je Pende. Voditeljica Kongresnog odjela HTZ-a Karla Brnobić Vojvodić pozdravila je osnivanje Zajednice poslovnog turizma HGK i najavila kvalitetnu buduću suradnju. "HTZ od svog osnutka sustavno podržava kongresni turizam, a posljednjih godina sve intenzivnije ulažemo u taj segment“, kazala je Brnobić Vojvodić pa najavila planove za 2020. godinu koji obuhvaćaju širok spektar aktivnosti – od sudjelovanja na svjetskim kongresnim burzama preko organizacije radionica i prezentacija stranim kupcima do organizacije studijskih i inspekcijskih putovanja i marketinških aktivnosti. Hrvatska trenutno predsjeda Vijećem EU-a, a kako se organizacija predsjedanja u velikom dijelu vrti oko kvalitetne ponude kongresnog i srodnog sadržaja, HTZ u suradnji s MVEP-om koristi priliku za dodatno brendiranje naše zemlje kao sigurne i kvalitetne kongresne destinacije. Z.Rupčić
Možda ste propustili...

KUPCIMA NA RASPOLAGANJU VIŠE OD 65.000 PROIZVODA U OSAM PRODAJNIH KATEGORIJA

U PEVEX-u 15 % popusta na sve cijene

NA MOSTARSKOM SAJMU 42 TVRTKE IZ RH

Planiraju poboljšati izvoz na tržište BiH

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

NA MOSTARSKOM SAJMU 42 TVRTKE IZ RH

Planiraju poboljšati izvoz na tržište BiH

2

NAGLO USPORAVANJE INFLACIJE

MMF podigao prognozu za svjetsko gospodarstvo

3

OD POČETKA TRAVNJA DO KRAJA LISTOPADA PLANIRANO OKO 758.000 LETOVA

Španjolski avioprijevoznici povećavaju kapacitete