Autoglas
SUPER SOCO TC ELEKTRIČNI SKUTER ZA GRADSKU VREVU

Živahan skuter koji je sinonim za tišinu
Objavljeno 11. veljače, 2020.
Super Soco ne bi se posramio skutera koji idu na benzin, štoviše, podosta njih strujaš bi u startu ostavio iza sebe

Iako Hrvatska kaska za europskim zapadnim susjedima, elektrifikacija na cesti već je tu. To su za sada male brojke, ali već za nekoliko godina mogli bismo svjedočiti velikom broju bešumnih vozila po Osijeku i okolici, i onih na četiri, i onih na dva kotača. Jednog takvog, a riječ je o skuteru koji juri na struju, imali smo prilike provozati prošlog tjedna. Ime mu je Super Soco TC i dolazi iz Kine.

Već na prvu shvatiš koliko ovaj skuter, koji djeluje kao retrojurilica, ima žara u sebi. Nakon pokretanja bilo je dovoljno samo malo okrenuti ručicu gasa pa da Super Soco TC poleti cestom. Ne bi se posramio skutera pokraj sebe koji jure na benzin, štoviše, podosta njih u startu bi ostavio iza sebe. Dobro, nije to baš neka jurnjava jer mu je brzina elektronski ograničena na 45 kilometara na sat, no do nje dolazi vrlo brzo. Da nije te blokade, mogao bi ovaj razigrani skuter potegnuti i do 75 km/h. S obzirom na ograničenje brzine, ne treba vam A kategorija, može ga se voziti samo s B kategorijom upisanom u vozačkoj dozvoli.

Retroizgled
Već na prvi pogled može se reći kako su dizajneri Super Soca TC napravili odličan posao, doista super izgleda. I udoban je nakon sjedanja za upravljač, a ako ga koriste dvije osobe različite visine, idealan položaj ostvaruje se promjenom položaja oslonca za noge. U oči odmah upada odlično skrojen tank za gorivo, koji naravno to nije. Umjesto benzina u ovom se „rezervoaru“ nalazi prostor za dvije litijske baterije koje u paru nude autonomiju od oko 140 km, a s jednom baterijom od 60 volti koja dolazi serijski (druga baterija je opcijska), autonomija je oko 90 km, što je za gradsku vožnju i više nego dovoljno. Odličan Boschov motor smješten je na stražnjem kraju i isporučuje zadivljujući broj konja. Brzinomjer je digitalan.

Živahnost
Super Soco TC dizajniran je tako da se na njemu mogu voziti i dvije osobe. Oni koji to namjeravaju učiniti u praksi trebaju biti svjesni kako je Super Soco TC težak 70 kg, pa nije baš napravljen za dvoje korpulentnijih, zajednička težina vozača i putnika/ce ne bi trebala prelaziti 130 kg. Okretni moment od 150 nM omogućava Super Socu TC živahnost i brzu reakciju u prometnoj gradskoj vrevi, i to mu je veliki plus. Svjetlosna signalizacija i njezine komande izvedene su besprijekorno. Tako prednje, adaptivno dnevno svjetlo ne svijetli istim intenzitetom kada je sunce u zenitu i u sumrak. S druge strane, kratko i dugo svjetlo noćnu vožnju čini ugodnom.

Hidraulične disk-kočnice su precizne i osiguravaju visoku razinu kontrole. Uz odličnu stabilnost zahvaljujući kvalitetnoj šasiji i 17-colnim kotačima, zaustavni put je nakon naglog kočenja kratak i siguran. Tu je i „Parking“ opcija koji se aktivira automatski, spuštanjem nogice ili pritiskom na namjensku tipku. U ovoj opciji motor je deaktiviran, pa vam se ne može dogoditi nehotično dodavanje gasa i pokretanje skutera sve dok ne sjednete na njega.

Cijena Super Soca TC je 24.990 kuna, a model koji smo testirali može se još samo nekoliko dana pogledati u Extreme sportu u Strossmayerovoj ulici osječkoj Retfali.

Milan Bugarić
PROBLEM ČUJNOSTI
Ovom skuteru ne treba prigušivač na auspuhu (koji naravno nema!), jer je i kod najvećeg dodavanja gasa Super Soco TC nečujan. Budite sigurni da nećete dobiti kaznu za pravljenje buke, no s druge strane to može biti problem ako se na cesti suočite s biciklistima ili pješacima. Oni znaju neoprezno izletjeti na cestu jer nenadani dolazak Super Soca TC - ne čuju. Ispravak, mogu čuti samo tihi zvuk koji proizvode pneumatici. Vozač zato treba paziti na sudionike prometa oko sebe i gotovo neprekidno držati prst na sireni.
45

kilometara na sat je elektronski ograničena brzina Super Soca TC
24.990

kuna cijena je ovog atraktivnog električnog skutera
Odličan Boschov motor smješten je na stražnjem kraj i isporučuje zadivljujući broj “konja”