Autoglas
AUDI A4 35 TDI S TRONIC ADVANCED PLUS

Uspješno zatezanje bora premium vozila
Objavljeno 7. siječnja, 2020.
Promjene na novom Audiju A4 su znatne i toliko primjetne da će većina pomisliti kako je riječ o sasvim novom modelu automobila
Dobili smo priliku provozati novi Audi A4, koji u izvedbi 35 TDI s automatskim mjenjačem oduševljava svojim voznim karakteristikama donoseći prepoznatljivo Audijevo vozačko iskustvo. Audi je nedavno osvježio izgled jednog od svojih najprodavanijih modela, Audija A4.


Promjene su znatne i toliko primjetne da će većina pomisliti kako je riječ o sasvim novom modelu, a ne o LCI (Life Cycle Impulse) postojećem A4 modelu. Stoga možemo odmah u uvodu slobodno reći kako je ova operacija uspjela. Audi je prije nekoliko godina s novim modelom A8 uveo novu nomenklaturu svojih modela svrstavajući ih u određene razrede sukladno njihovoj snazi. Pod snagom mislimo na kombiniranu snagu iz bilo kojeg pogonskog izvora, a upravo zbog danas sve veće pojave izvora snage iz više izvora (kakve imaju hibridna vozila) došlo je do ove potrebe za promjenom nomenklature. Jednostavno, nekad ste mogli lako pretpostaviti koliko snage automobil crpi iz jedne, jedne i pol, dvije ili tri litre obujma, no danas uz kombiniranje elektromotora to je teško pretpostaviti.
Oznake

Ipak, kako bi svoje modele nekako svrstao, Audi je 2017. uveo oznake od 25 do 55 u koracima po pet, svrstavajući ih u određene skupine po snazi. Naš Audi A4 35 TDI S tronic Advanced+ tako se smjestio u razred 35 sa svojih 163 KS. Inače, ovaj je razred rezerviran za vozila od 110 do 120 kW, razred 40 za one od 125 do 150 kW, itd. Kad smo već krenuli od oznaka onog ispod poklopca motora, nastavljamo s vozim osobinama. Audi A4 35 TDI S tronic Advanced+ vozi se očekivano kao prava premium poslovna ili obiteljska limuzina. Ubrzanja su strelovita zahvaljujući vrhunskom S-tronic automatskom mjenjaču, a A4 snage ima više no dovoljno. Jasno, oni koji traže više, posegnuti će za snažnijim izvedbama, no ova mjera koju nudi 2-litreni TDI sasvim je dovoljna za veliku većinu.

Facelift

Dobro nam poznati TDI radi uglađeno i savršeno pristaje uz A4 nudeći performanse kad ih trebamo i štedljivu vožnju uz prosječnu potrošnju od oko pet litara. U vožnji A4 vam nudi mnoštvo podrške koju, ako vam nije potrebna, možete i isključiti. Izolacija vanjske buke na visokom je nivou i zahvaljujući njoj A4 pruža osjećaj kao da plovimo u kakvoj krstarici. U kabini nas poslovično za Audi okružuju vrhunski materijali, poput kože, brušenog aluminija i filigranska preciznost. Svaki dodir pod prstima pruža nam onaj osjećaj zadovoljstva kada znamo da je sve onako baš kako bi i trebalo biti.

A4 primjer je kako zatezanje bora, tj. facelift nekog modela, treba izgledati. Osim unutrašnjosti, koja donosi svoje novosti, rapsodija nečeg novog očekuje nas i na vanjštini. Pažnju posebno privlače prednji i stražnji kraj, koji sada donose svjetlosni potpis s modela A6 i A7, a koji nam se posebno sviđaju i koji izgledaju zaista efektno. Nova rešetka hladnjaka također je tu. Silueta s boka više-manje je ista i lako prepoznatljiva, no ipak pažnju će pokupiti 18-inčni aluminijski naplatci. Iako je većina opreme na našem testu Audi A4 35 TDI S tronic Advanced+ serijska, uz nešto dodatne opreme cijena testnog modela zaustavila se na nešto više od 350 tisuća kuna. Očekivano za premium limuzinu kakav Audi A4 je.


Marin Režić
VIRTUALNI KOKPIT
Ispred vozača nalazi se dobro poznati 12,3-inčni virtualni kokpit, a multimedija je unaprijeđena i donosi 10,1-inčni zaslon osjetljiv na dodir uz haptički osjećaj pri dodirivanju. Kao i sa svakim drugim zaslonom osjetljivim na dodir, imajte uza sebe krpicu za brisanje jer otisci su neizbježni. Uz ovakvu infotainment i multimedijsku postavu, očekivati je podršku za sve ono što danas smatramo potrebnim i dostupnim – od zabave, povezivanja s telefonom, navigacije do pristupa internetu od 0 do 24 sata, koji A4 ima.
5

litara bila je prosječna potrošnja na testu
350.000

kuna je, s mnoštvom dodatne opreme, cijena ovog premium automobila
Ubrzanja su strelovita zahvaljujući vrhunskom S-tronic automatskom mjenjaču