Novosti
KRENI PREMA ISTOKU

HeadOnEast/hedonist, poziv za posjet Slavoniji
Objavljeno 24. listopada, 2019.
Modularna platforma brenda, koja promovira Slavoniju, Baranju i Srijem, postaje moćno sredstvo za promociju

Iza prvih Dana hrvatskog turizma, održanih u kontinentalnom dijelu zemlje u pet slavonskih županija, uz približavanje turističkih djelatnika iz cijele zemlje Slavoniji i eventualnog otvaranja nekih novih turističkih mogućnosti Slavonije, Baranje i Srijema, mogao bi ostati i jedan doista vrijedan proizvod ili, točnije, platforma i brend HeadOnEast.


HeadOnEast/hedonist@slavonija/hedonist@baranja ili u prijevodu - kreni prema istoku, otkrij hedonizam u Slavoniji i Baranji, vrlo zanimljiva igra riječi i značenja koji se doista na više načina povezuju sa Slavonijom i Baranjom - nastao je u Turističkoj zajednici Osječko-baranjske županije. Njegovi inicijatori bili su direktorica TZ-a Ivana Jurić te Nikolina Pokorić i Mislav Matišić. Povod je bilo brendiranje Slavonije, Baranje i Srijema kao istoka Hrvatske, najprije za Dane hrvatskog turizma, koji su poslužili za testiranje potencijalnog novog slogana i vizuala destinacije. Povratne iznimno pozitivne reakcije nakon trodnevnog premijernog održavanja nekoliko događanja u osječkoj Tvrđi pod brendom HeadOnEast zapravo su na najbolji način uvjerili županijsku Turističku zajednicu da je na dobrom putu izgradnje nove brend-platforme destinacije.


- Sada s odmakom možemo reći kako smo stvorili doista komunikacijski atraktivnu modularnu bazu oko koje ćemo graditi sve buduće aktivnosti promocije destinacije, od oglašavanja različitih manifestacija, uvođenja oznaka kvalitete turističkih usluga, promocije posebnih turističkih proizvoda i općenito standardiziranja ukupne promocije i komunikacije destinacije. Pozivat ćemo tako sustavno potencijalne posjetitelje da krenu na istok Hrvatske prema iskonskom hedonizmu koji nude Slavonija i Baranja. U kolovozu smo prvi put promovirali vinski turizam kao jedan proizvod preko programa udruženog oglašavanja HTZ-a te ujedno lansirali brend HeadOnEast/hedonist, promovirajući diljem Hrvatske četiri vinska događanja zajedno, koja su se održavala u rujnu - Wine&Bike Tour Erdut, Vinski maraton Zmajevac, Festival frankovke u Feričancima i Večer vina i umjetnosti u Osijeku. Također smo prvi put s promotivnom kampanjom izišli i na pogranična tržišta Mađarske i Srbije sa sloganom "Hedonizam bez granica", pozivajući na posjet, opet igrom riječi, potencijalne goste u krugu do 120 kilometara udaljenosti od Osijeka. U posljednjih godinu dana promijenili smo i način komuniciranja destinacije, pa,umjesto nekadašnjeg poziva na posjet Osječko-baranjskoj županiji, sada se promoviramo kao destinacija Slavonija i Baranja. Turizam ne poznaje administrativne granice pa uvijek ćemo rado uputiti gosta na glavne atrakcije na području cijele Slavonije, Baranje i Srijema, što može samo produljiti ukupni boravak posjetitelja na destinaciji ili navesti na ponovni dolazak. Naglasit ću da je, osim samog slogana, također iznimno vrijedan i vizualni identitet, mozaik koji predstavlja mnoge vrijednosti istoka Hrvatske, a koji je izrađen u suradnji s osječkim studijem Symbol, koji vode vrsni dizajneri Marko Jovanovac i Ante Vekić. Koncept vizuala ostavlja nam prostor da bilo koje događanje, mikrodestinaciju ili turistički proizvod predstavljamo s prepoznatljivom, ali prilagođenom inačicom vizuala. Dakle, to je naša platforma za brendiranje cijelog područja istoka Hrvatske. Za početak će to, logično, biti područje Osječko-baranjske županije, ali smo itekako otvoreni za to da bilo koji dio Slavonije, Baranje i Srijema koristi brend - kaže Ivana Jurić.


Uskoro će zaživjeti i nova internetska stranica TZ OBŽ-a domenama visitslavonijabaranja.com i headoneastcroatia.com.

Tehnička pomoć

Turistička zajednica Osječko-baranjske županije uvela je i novost u radu koju su nazvali tehnička pomoć preko usluge dizajna i rebrendinga. To znači da TZ nudi suradnju organizatorima pojedinih manifestacija koje imaju turističku "težinu" ili potencijal postupkom rebrendinga. Pri tome TZ koordinira cijeli proces, uz angažman internih stručnjaka i vanjskih dizajnera.


- Svjesni smo uloge vizualne komunikacije u prepoznatljivosti i vidljivosti ukupne ponude destinacije. S pomoću studija Symbol redizajnirali smo ove godine, u suradnji s Općinom Bilje, vizualni identitet Ribarskih dana, koji se održavaju u Kopačevu, i Paprikafesta, u Lugu. Novi vizual dobit će i Vinski maraton, kao i druga događanja koja imaju potencijal postati snažan turistički proizvod. Osim toga, počeli smo sa skupnom promocijom vinskih manifestacija, a platformom HeadOnEast/hedonist@Slavonija tako ćemo predstavljati i razna događanja i ostale turističke proizvode vezane uz kulturni, aktivni, gastronomski segment ponude - kaže Jurić.
Brend će moći koristiti i svi partneri koji ispune uvjete iz pravilnika, koji će se uskoro pripremiti.


Igor Mikulić
PRIVUĆI GOSTE NA ŠTO DUŽI BORAVAK U SLAVONIJI I BARANJI
Preko platforme HeadOnEast, ponavljaju Jurić, Pokorić i Matišić, u Turističkoj zajednici žele promovirati sve važne turističke proizvode. U Osijeku je tako Svjetski kup u gimnastici (DOBRO World Cup) snažan i turistički brend, a preko HeastOnEasta će se za hrvatsko i inozemno tržište, ističe Ivana Jurić, promovirati Feelgood Weekend, hedonističko događanje koje se održava u vrijeme ovog sportskog natjecanja.

Pet slavonskih županija udruženo je inače u Turistički klaster Slavonija. Na pitanje može li brend HeadOnEast biti prihvaćen i zaštićen na razini klastera, Jurić kaže kako su se u TZ-u Osječko-baranjske županije aktivno prihvatili posla, s obzirom na to da je turistička ponuda na istoku Hrvatske najrazvijenija u toj županiji, a što je i rezultiralo ovim brendom. Podsjetila je kako su svakako otvoreni za suradnju sa svim turističkim zajednicama s područja pet slavonskih županija. Jurić je naglasila da je i Institut za turizam, koji je zadužen za proces brendiranja Slavonije, pozitivnim ocijenio projekt HeadOnEast/hedonist, držeći ga snažnim sloganom i platformom.

- Mi ćemo svakako preko naše web-stranice promovirati događaje koji su u našem okružju. Podsjetit ću, recimo, da na Večeri vina i umjetnosti, koje se održavaju u Osijeku i koje već predstavljamo preko platforme HeadOnEast, sudjeluju vinari iz drugih slavonskih županija. Iako smo kao županijska Turistička zajednica organizatori, ne želimo se ograničiti samo na našu županiju jer u konačnici zajednički nam je cilj što duži boravak gostiju na našim destinacijama, odnosno u cijeloj Slavoniji i Baranji - zaključuje Ivana Jurić.
Brend će moći koristiti praktički svi koji ispune uvjete iz pravilnika i rade na razvoju turizma
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike