Ekonomija
RECESIJA

Pad potrošnje na oglašavanje
Objavljeno 9. listopada, 2019.
Globalna potrošnja na oglašavanje porast će ove godine slabije nego što se očekivalo zbog straha od recesije u Velikoj Britaniji i Njemačkoj koji je nadjačao veća izdvajanja za digitalno oglašavanje u SAD-u. Specijalizirana savjetodavna tvrtka Zenith snizila je procjenu rasta potrošnje na oglašavanje u ovoj godini s 4,6 na 4,4 %. Prema njihovim procjenama za oglašavanje bi trebalo biti izdvojeno 640 milijardi dolara. Lani je potrošnja porasla 6,7 %. Među glavnim razlozima slabije potrošnje smanjeni su obujam globalne trgovine i posustajanje potražnje u Europi i Aziji, trgovinske napetosti i neizvjesnost oko Brexita. Oporavak se ne nazire ni u iduće dvije godine te bi potrošnja u 2020. trebala porasti 4,3, odnosno 4,4 % u 2021.H
Možda ste propustili...

KLJUČNO TRŽIŠTE U STALNOM PORASTU

Prihodi tekstilaca najveći u 10 godina

NASTAVLJEN PAD BROJA BLOKIRANIH GRAĐANA

Najmanje se zadužuju žene u Požeško- -slavonskoj županiji

HGK ŽK OSIJEK ORGANIZIRA RADIONICE

Od 83 polaznika, 23 su pokrenula vlastiti posao

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

PORAST PROIZVODNJE BILJA U HRVATSKOJ

Najviše rasla proizvodnja vina, grožđa i kukuruza

2

KLJUČNO TRŽIŠTE U STALNOM PORASTU

Prihodi tekstilaca najveći u 10 godina

3

RAIFFEISEN BANK INTERNATIONAL

Kontinuiran jak rast zajmova