Ekonomija
POTROŠAČI VOLE DOMAĆE

Slastičarska proizvodnja porasla za 22 posto
Objavljeno 4. listopada, 2019.
Slastičarska proizvodnja u Hrvatskoj je porasla za 22 % u odnosu prema osam mjeseci 2018., što je podatak kojim se može pohvaliti malo koja industrijska grana. Naveli su to iz Novinsko-nakladničkog poduzeća Robinson koje je uz redakciju slastičarske revije "Dolce vita“ organizator internacionalnog kongresa slastičarstva, sladoledarstva i konditorstva koji će se održavati 15. listopada u hotelu „Well“ u Tuheljskim toplicama.
" Potrošnja sladoleda u osam mjeseci lani je dosegnula 80 milijuna litara sladoleda (u nekim prijašnjim godinama bila je oko 25 milijuna litara), no ta će brojka zasigurno do kraja godine dosegnuti 100 milijuna litara. Potrošači vole domaće, izvorno, pa nije ni čudo što je u EU-u godišnji promet izvornim proizvodima 64 milijarde eura", ističu iz Robinsona.
Inozemni pokrovitelj ovog događanja je Svjetski sajam slastičarstva SIGEP Rimini i tvrtka MŽ Consulting, stručni pokrovitelj je Hrvatski kuharski savez i Savez slastičara Hrvatske. Glavni sponzori su Podravka d.d. Koprivnica, Dukat d.d. Zagreb i MIP Mlin i pekare Sisak, a pokrovitelj za medarstvo Hrvatski pčelarski savez. Partner županija je Koprivničko-križevačka županija. Z.R.
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

SPECIJALISTI ZA INTERNET STVARI

Dio svojeg poslovanja iz Njemačke sele u Osijek

2

NOVI RIZICI

Digitalne valute prijetnja stabilnosti

3

PROIZVODE PREDSTAVLJAJU IZLAGAČI IZ OSAM ZEMALJA

Na 23.sajmu SASO gotovo 900 brandova