Dome slatki dome
INDIZAJN SAJAM INTERIJERA

Vrlo bogat sadržaj uz novitete iz svijeta
Objavljeno 3. listopada, 2019.
Kamini na bioetanol se mogu ugrađivati i u prostorije bez dimnjaka jer se pri izgaranju ne stvaraju štetni nusprodukti

Organizatorica sajma Mirjana Mikulec naglasila je da su uz pomoć više od 80 izlagača i ove godine pripremili bogat sadržaj. "Svi naši izlagači imaju itekako što ponuditi. Svake godine nude nam novitete i inovacije u dizajnu i uvjerena sam da će svaki posjetitelj s užitkom pogledati što su nam pripremili za ovogodišnji sajam", kazala je Mikulec.

"HGK podržava InDizajn jer on izravno spaja dizajnere i industriju, a uz to je i odlična platforma za promociju hrvatskih proizvođača namještaja. Uloga dizajna jako je važna za brendiranje hrvatske industrije namještaja, a samim time i gospodarstva u cjelini. Poruka koju ovaj sajam šalje jasna je – za jačanje konkurentnosti nužna je sinergija znanstvene zajednice, dizajnera i proizvođača. Naravno, ta suradnja mora biti popraćena i kvalitetnom promocijom. Takvom modelu rada trebamo težiti u svim područjima", istaknula je pomoćnica direktorice Sektora za industriju HGK-a Jagoda Divić na otvaranju sajma InDizajn 2019. Među izlagačima našla se i naša poznata poduzetnica Bernarda Cecelja, vlasnica i direktorica tvrtke "Bernarda" s više od 200 zaposlenih, čiji kreveti i madraci idu u izvoz diljem svijeta. "Sajmovi su nam uvijek dobra prilika za prezentaciju jer tu ljudi mogu iz prve ruke osjetiti kvalitetu naših proizvoda. Mi nismo softveraši, ali puno izvozimo, oko 80 posto ukupne proizvodnje. Opremamo najveće svjetske lance hotela, evo prošli tjedan bila sam u Nürnbergu i spavala u hotelu, u svom krevetu, na svom madracu, to je poseban osjećaj. Inače smo asortiman podijelili na pet grupa proizvoda, uz opremanje hotela imamo i individualan pristup gdje naše inovacije dolaze do izražaja, tu je i dječji program, linija za nautiku te izvrstan medicinski program. Probitak na najzahtjevnija tržišta možemo zahvaliti inovativnosti", pojašnjava Cecelja, a da njezina tvrtka radi upravo to dokazuju i brojne nagrade koje su za inovativnost dobivali od SAD-a do Južne Koreje.

Na štandu Zajednice za industrijski dizajn HGK-a pronašli smo Krešimira Pavlovića, direktora tvrtke "Boston", koja proizvodi dekorativne opeke, kamen i 3D panele za fasade i interijere. "Deset godina smo na tržištu i često idemo na sajmove koji nam obično donesu više novih klijenata. Ciljamo na lokalne sajmove u zapadnoj Europi jer se tamo možemo povezati s distributerima i otvoriti tržište. Zasad većinom uvozimo opeku, ali u planu nam je projekt ‘Cro brick‘ koji bi se oslanjao na našu proizvodnju. Kvalitetom možemo parirati pa ćemo probati izvoziti na tržišta iz kojih inače uvozimo", naglašava Pavlović.

Još jedan hrvatski proizvođač je i Stjepan Lencur iz tvrtke "Tehno-dom" koja proizvodi kamine na bioetanol i plin. On je objasnio da se njihovi kamini mogu ugrađivati i u prostorije bez dimnjaka jer denaturalizirani etanol pri izgaranju ne stvara nikakve štetne nusprodukte. "Imamo ručne i automatske kamine koji ne proizvode pepeo i nisu zahtjevni za održavanje. Izlažemo na domaćim sajmovima jer zasad poslujemo samo u Hrvatskoj, ali ako nam se pruži prilika, proširit ćemo se i na međunarodno tržište", izjavio je Lencur.
J.Kn.
Hrvatski kreativci i produkt-dizajneri
U sklopu sajma koji se održao u Areni Zagreb posjetiteljima su se, uz tvrtke za opremanje interijera i arhitekte, na jedinstvenom izložbenom prostoru – Bazaru, predstavili hrvatski kreativci i produkt-dizajneri čiji su radovi sastavni dio svakog modernog doma. Također se moglo sudjelovati na brojnih radionicama, predavanjima i panelima, a izlagači su pripremili i sajamske popuste.
Za jačanje konkurentnosti nužna je sinergija znanstvene zajednice, dizajnera i proizvođača
Možda ste propustili...