Učionica
ZANIMLJIVA GOSTUJUĆA PREDAVANJA NA AKADEMIJI U OKVIRU KOLEGIJA ORGANIZACIJA MEDIJSKIH KAMPANJA

Znanja i kompetencije proširena kombiniranjem vrijedne teorije i prakse
Objavljeno 14. rujna, 2019.
Jedan od važnih ciljeva Odsjeka za kulturu, medije i menadžment Akademije za umjetnost i kulturu u Osijeku jest prijenosom znanja i vještina utjecati na zadovoljenja složenih potreba današnjice u području kulture, medija, odnosa s javnošću te menadžmenta u kulturi i umjetnosti.

Stoga su u okviru kolegija Organizacija medijskih kampanja (nositeljica prof. dr. sc. Helena Sablić Tomić, dekanica Akademije; asistentica Snježana Barić-Šelmić), koji se održava na trećoj godini preddiplomskoga studija, tijekom ljetnoga semestra akademske godine 2018./2019. organizirana zanimljiva gostujuća predavanja renomiranih stručnjaka iz područja medijskoga planiranja, odnosa s javnošću, upravljanja događanjima (event management) te marketinških kampanja. Stručnjaci iz tih područja održali su iznimno vrijedna predavanja, ispreplećući teoriju s praksom te iznoseći mnoge važne praktične savjete i korisne informacije.

Prvo gostujuće predavanje, „Priprema i realizacija medijske kampanje za multimedijalnu izložbu Tesla – Mind from the Future“ mr. sc. Berislava Tomšića, direktora Odjela medijskoga planiranja Real grupe, održano je 16. travnja 2019., a 23. travnja 2019. studiju slučaja „Početnička sreća ili trud se (stvarno) isplati?“ predstavila je Iris Tomić, mlada freelance producentica i studentica završne godine Produkcije scenskih i izvedbenih umjetnosti na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu. Zatim je 14. svibnja 2019. ugošćena Amela Pašalić, PR direktorica Agencije 404, a u svojem je predavanju predstavila neke od projekata na kojima su radili, poput dolaska Ubera u Hrvatsku i predstavljanja UberBOAT-a, Weekend Media Festivala te predstavljanja Huawei P30 serije mobilnih telefona. Dana 21. svibnja 2019. uslijedilo je gostovanje barda hrvatskoga PR-a Marija Petrovića, vlasnika i osnivača agencije Millenium promocija i Visoke škole za komunikacijski menadžment Edward Bernays iz Zagreba. On je nizom iznimno zanimljivih primjera studentima približio čari komunikacijskoga „biznisa“, od organizacije zahtjevnih događanja i produkcija do manjih PR kampanja i klasičnoga marketinškoga zakupa medija.

Na kraju, 4. lipnja 2019. organizirano je gostovanje Melite Dobošević, dugogodišnje menadžerice glazbene skupine Prljavo kazalište te vlasnice agencije za organizaciju koncerata i događanja. Ona je studentima približila svoje dugogodišnje iskustvo organizatorice i producentice koncerata i događanja, no govorila je i o umjetničkim projektima poput organizacije Dunav Art festivala i drugih.
Snježana BARIĆ-ŠELMIĆ
Pozitivna reakcija studenata

Studenti su pozdravili i pozitivno reagirali na sva zanimljiva gostovanja. Naime, mogli su dobiti odgovore „iz prve ruke“ od stručnjaka koji su već dugi niz godina na tržištu i imaju mnogo iskustva u području upravljanja i organiziranja medijskih kampanja.
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike